ontwenningsverschijnselen Efexor (Venlafaxine) tijdens gebruik?

  • #136

    wil even reageren op je berichtje dat je ,je snel alleen en machteloos voelt dat heb ik nu ook,hoe lang heeft het bij  jou geduurd,ga door een hel sinds een week wil er nu wel eens vanaf zijn heb wel veel dagen gehad dat het goed gaat,niks aan de hand,denk dan zal nu wel goed zijn,dan is het er weer,

    Reactie
    #137

    He,

    Wat vervelend zeg. Maar ik merk dat de momenten dat het goed gaat met je steeds langer worden. Dit merk ik aan je posts. Daar gaat het ook om. De momenten dat het goed gaat worden steeds langer. En daar mag je naar kijken. Want je hebt nog steeds herstellende. Ik zit momenteel met wat spanning. Even een dalletje. Komt ook wel weer goed. Het verschil is, je signaleert het nu veel vlugger. Dus kun je er ook veel adequater op reageren. Ga er zo mee om.

     

    Succes mirakeltje!

    Reactie
    #138

    niet leuk dat je wat spanning hebt,komt ook weer goed ,nog nooit zo donker gewest of word wel weer licht,positief blijven denken zeggen we dan maar,bedankt voor je reactie.

    Reactie
    #139

    Op een gegeven moment moet je gaan loslaten dat het feit dat je je niet goed voelt door de uitwerking van venlafaxine komt. Dit is wie jij nu bent. Je zult er mee moeten dealen. Maar dat doe je. En daar mag je jezelf best een schouderklopje voor geven! Weet je wat het mooie is, mensen die hele donkere tijden gekend hebben, weten vaak wat genieten is.

    Reactie
    #140

    daar ben ik het helemaal mee eens,zoals ik me nu voel kan ik zeggen dat het licht aan het eind van de tunnel inzicht is,ben niet te enthousiast maar kan wel zeggen dat ik weer bijna de oude ben,ben nu aan het genieten van het alleen zijn,op het moment kan het mij niks schelen dat ik alleen ben,dat mijn vriendinnen mij in de steek laten en niks van zich leten horen vind ik veel erger,heb er veel verdriet van gehad in de periode met afkicken bezig was,was een drama,verdriet en huilen word minder,jankert,weet nu zeker dat het goed gaat komen,heb veel verdriet gehad in mijn leven maar dit was het toppunt,het is moeilijk geweest maar heb het gered met alle gevolgen van dien,inderdaad mag mezelf een schouderklopje geven dat het ik vaochtend al gedaan,zoals ik me nu voel kan ietsje beter niet veel meer,moet verder met mijn leven en ga er iets van maken,dat weet jij ook hoe moeilijk het geweest is,hoop dat je over het verdriet heen komt door die persoon waar je wat mee wilde,vind het waardeloze mensen net doen of ze je zo leuk vinden en dan laten ze je zitten met alle shit,sorry voor deze reactie zo denk ik over deze mensen,dat ji er verdriet van hebt zit die persoon niet mee,die gaat lekker zijn gang met alles waar die mee bezig was,die persoon is het niet waard dat je er verdriet vna hebt,die lacht erom,gr mirakeltje.

    Reactie
    #141

    Weet je, verderiet is iets van jezelf. Inmiddels lukt het me om het los te koppelen van die ander. Op die manier vallen dingetjes ook op zijn plaats. Ik baal nog wel af en toe dat ik mezelf zo'n waardeloze narcist vond in de tijd van afkicken. Dat ben ik naar mijn weten normaal gesproken helemaal niet. Maargoed. Ik heb mijn dingetjes, ik heb het goed. Men eigen stekkie, heb net een nieuwe bank gekocht, hierop ben ik aan het wachten. Mijn oude de deur uit, leuk leuk.

    Ciao

    Reactie
    #142

    het zijn de kleine dingen die het doen, geniet van je bank,veel plezier ermee,

    Reactie
    #143

    vasthouden dat je het goed hebt en je eigen stekkie,dat je een waardeloze narcist geweest bent is niet aan jou te wijden,dat was overmacht door de medicijnen van het afkicken,niet schuldig voelen hierover,ken je niet maar zoals ik het lees ben je geen narcist,ik ben van nature een medelevend mens,zo voelde het niet in de periode van afkicken,iedereen had het gedaan,de medicijnen heeft niks goedgedaan met je lichaam ,was mezelf niet eens een heel ander mens dan ik in werkelijkheid ben,zie nu weer hoe ik was voor de medicijnen,ben altijd een vrolijk en optimistishgr, mens,dat was ik niet meer door de medicijnen,het woord van die medicijnen kan ik niet meer uitspreken,alleen dat het groot vergif en rotzooi is,het maakt je lichaam kapot en de hersen cellen,voortaan heet ik jv alias mirakeltje dat is geweest zo wil ik niet meer heten,by,by,ha,ha,kan nog lachen,

    Reactie
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #144

    Dankjewel voor de opbeurende worden. En je hebt gelijk. Ik ben een gevoelsmens, best wel meegaand ed. Ik zie het zelf maar als een soort overgaan van de twintiger jaren naar de dertiger jaren. Met mij wordt de draak niet meer gestoken. Het volgende project is stoppen met roken.

    Reactie
    #145

    Ik blijf alleen tinnitus ervaren. Maar ey, ik laat me daar niet gek meer door maken.

    Reactie
    #146

    hallo, ben nu bijna een jaar van de venlafaxine af,eerste half jaar weinig last gehad en dacht zweef er zo doorheen,maar mijn gedachte waren anders dan de werkelijkheid,tweede halfjaar kreeg ik afkick verschijnselen,erge huilbuien bijna niet te stoppen,nu vijf maanden na dat ik gestopt ben,heb schokken trillen in mijn lijf met spullen smijten hoofdpijn eenzaam voelen pijn in mijn lijf,boos irritatie,

    Reactie
    #147

    Dat kan zeker van de ontwenning zijn. Hoe heb je toen der tijd afgebouwd?

    Reactie
    #148

    vorig jaar januari moest ik om de dag een capsule nemen dat heeft de huisarts gezegd,dat heb ik gedaan 26 februari moest ik dan stoppen dus ben 26 februari een jaar van dat chemische spul af,dan hopen dat het goed is,heb zo als ik nu leef geen leven,ups en downs,zondag was er niets aan de hand,maadag en dinsdag ging het wel,woensdag voelde het weer dat het erger werd,vandaag weer veel gehuild,dan gaat het ook wel weer,het moet altijd goed gaan en niet even,ben het zat,zit tot mijn nek in de emoties,moet toch een keer weer goed komen ?maar ja ben geen twintig meer ver over de zestig,of het daar nu aan ligt weet het  niet,als je ouder word,word het minder met alles,iedreen is niet hetzelfde,hoop toch dat het snel gebeurd is,en rustig verder kan met mijn leven,elke keer als mijn hoofd begint te suizen word ik emotioneel en komt verleden naar boven,dat is heel vervelend,gr,jv

    Reactie
    #149

    hallo 87,wil even reageren op je berichtje van 12 november lang geleden maar toch hoop dat je het niet erg vind,dat je zegt niet meer weten wat je doet,wat die persoon betreft waar ik je oververteld heb dat hij af en toe kwam wil ik niet meer,hij kwam om half elf s,savonds bij me en ging de volgende morgen weer weg,je bgrijpt wel waarvoor hij kwam,dat heeft twee en een halfjaar geduurd,we gingen nooit ergens heen alleen maar dat,heb hem een mailtje gestuurd en gevraagd waarom het zolang duurt voor hij weer kwam,krijg geen reactie hierop,terwijl hij gezegd heeft kom wel weer,hij heeft wel gezegd dat hij wat voor mij voelt ,als dat zo was kwam hij wel vaker,het duurde 7 tot acht weken voor hij weer een keer op bezoek kwam,afgelopen week heb ik er een punt achter gezet,wil dit niet meer en weet het ook niet meer,ben al genoeg aan het strijden met mezelf,heb er nog meer ingezet in de mail,maar ja,het is over zo hoeft het niet voor mij,nergens geen reactie op,zo zijn mannendat bedoel ik er mee te zeggen dat mannen het niks kan schelen,hoe of jij je voelt,daar zitten ze niet mee,alleen een avontuur heb ik niks aan,wil een man waar ik leuke dingen mee kan doen,wiest het niet meer toen heb ik er een punt achter gezet,geen berichtje of wat dan ook,gr,

    Reactie
    #150

    en wat ji zegt dat mensen het niet berijpen zo ervaar ik het ook,ze willen je alleen maar vertellen wat je moet doen en wat beter en goed is voor je zelf,kan je dit niet doen of dat doen,dat zijn mensen die hebben zelf genoeg te doen,maar begrip ho maar,volgens mij willen ze het ook niet begrijpen,net als je zegt alleen voelen dat heb ik nu ook en eenzaam maar niemand die even belt of komt om te vragen hoe het met me gaat,daar zitten ze niet mee,hoe de mensen ook met mij omgaan slaat nergens op,net of ik een boeman ben,maar heb jij het ook gehad dat het soms erger word met het afkicken,huilen,huilen,lichte misselijkheid heel erg moe,gr,

    Reactie
Reageer op: ontwenningsverschijnselen Efexor (Venlafaxine) tijdens gebruik?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief