1 strip ibuprofen 400 per stuk

  • #1

    ik ben hard op mijn elleboog gevallen rn heb echt heel veel pijn dus heb in een half uur 10 ibuprofen genomen van 400 mv per stuk. Maar ik twijfel of dit erg is? Enof dit vanzelf weer verwerkt word

    #2

    Je kan het beste even contact opnemen met de huisartsenpost.

    #3

    Dat was dan erg dom om te doen. Je zou er een maagbloeding van kunnen krijgen. Je mag 24 uur geen ibuprofen meer nemen. de maximale dosis voor een volwassene is 1800 mg per dag.

    #4

    hoi tandor,

    ik lees dit nu pas en heb wel gewoon ibuprofen geslikt, niet meer zoveel natuurlijk en ben voor mn elleboog naar de huisarts gegaan. Kan dat nu nog kwaad voel me wel ziek, dus een les voor de volgende x nooit meer doen.

    #5

    john bedoel ik sorry?

    #6

    als je je ziek blijft voelen, moet je toch even met je huisarts bellen. Had je aan de huisarts vertelt dat je er zoveel had genomen?

    #7

    nee heb ik niet verteld was bang dat ze boos zouden worden en mn ouders erover zouden bellen

    #8

    Zoals John zei wel terug naar de huisarts als je je ziek blijft voelen. En gewoon eerlijk zijn dan, je bent niet de eerste die die fout maakt. Houd je voortaan aan de aanbevolen dosis want alles boven die dosis is eigenlijk al een overdosis. En van een hele strip had je inderdaad flink beroerd kunnen worden. Inclusief maagbloeding.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG

Het onderwerp ‘1 strip ibuprofen 400 per stuk’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief