Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn onderbuik rechterkant help.,..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,

Toen ik rond een uur of 12 wakker werd voelde ik ineens pijnlijke steken rechts onder in me buik.. Dit is de 3de keer nu in 3 jaar tijd ongeveer en bij de eerste keer ben ik onmiddelijk naar huis ziekenhuis gegaan omdat het ondragelijk was..

Heb toen verschillende onderzoeken gehad maar ze konden echter niks vinden.
    Later in die nacht ging de pijn ineens weer weg in het ziekenhuis. ( gelukkig )

een jaar later heb ik het toen nog een keer gehad maar dat duurde maar een half uurtje. En vandaag heb ik het weer en het is al 2 uren bezig het is verschrikkelijk..

Hebben jullie wat tips voor me waardoor de pijn verzacht ? Zelf kan ik niet naar het ziekenhuis rijden met deze pijn en me ouders zijn er ook niet.

Nogmaals de eerste keer ( ergste ) is er niks gevonden.

Ik had wat plannen vandaag maar dat word hem zo gewoon totaal niet..

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Vervelende klachten.
    Als de klachten aanhouden toch maar naar de dokter.
    Laten onderzoeken of het je blinde darm niet toch is. Echo laten maken en bloedonderzoek.

Voor de pijn zou je 500 mg paracetamol kunnen nemen in combinatie met 400 mg ibuprofen.

Reageren
    Anoniem

Ze hebben toen mijn plas 2x onderzocht en ook een prikje bloed genomen er was niet veel aan op te merken alles was goed.

Oja de pijn heeft van 12 tot 16 uur geduurd daarna zakte het langzaam af en was het weer weg.

Wat ze toen bij de eerste keer zeiden is dat er misschien wel iets in een kronkel lag zeg maar dat er iets verkeerd lag maar dat lijkt me ook een beetje sterk heb er toen tot 3 uur in de nacht gezeten.

Ontlasting was normaal, geen koorts of hoofdpijn ook niet duizelig maar had trouwens wel een beetje opgeblazen gevoel in mijn maag.

Ik ga sowieso bij de volgende keer weer heen want er zal toch echt wel een reden voor zijn.

Heb 2 panadol plus geslikt het hielp een beetje en sorry voor het late antwoord maar had het vandaag druk op een zondag !

Reageren
    Anoniem

Dat met bloed en plas was bij de eerste keer trouwens

Reageren
    Anoniem

Lactose allergie / intolerantie?

Zo begon het bij mij ook toen ik na jaren van geen melk drinken ineens besloot om een hele liter naar binnen te gieten. Vond melk nooit lekker, maar de sportinstructeur vertelde dat ik meer eiwit nodig had. Hierna verschrikkelijke pijn die tot de dag erna aanhiel.

Reageren
Reageer op: Stekende pijn onderbuik rechterkant help.,..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.