- Anoniem20 oktober 2013 om 21:34
Geachte heer/mevrouw,
Mijn zusje die heeft steken in haar rechter onderbuik, die steeds onverwachts in de avond komt. We zijn al 5 keren naar de 1ste hulp geweest, en me zusje verbleef 3 dagen bij de kinderpoli afdeling, maar nu ze onstlagen is uit de ziekenhuis, heeft ze weer steken..
Wat zouden de klachten kunnen zijn ongeveer?
Blindedarm onsteking, is het volgens de huisarts, postarts en doktoren niet, omdat ze geen koorts heeft, en 3 x al een echo scan hebben gedaan.
Tevens, is haar ontlasting gecontroleerd, en hebben ze parasieten gevonden, hiervoor neemt ze 3x per dag antibiotica pillen in.
Bloedprik, en urineren in een potje heeft ze ook 3 x gedaan, daar hebben ze een lichte afwijking gevonden in haar bloed..
Nu slikt mijn zusje antibiotica pillen in, 3x per dag, maar lijkt me niet echt te helpen, omdat ze telkens in de avond de pijn/steken terug komt..
Ik bel telkens de 1ste hulp, maar die zeggen maar “geduld hebben, komt wel goed”..
Alvast hartelijk dank.
6 reactiesReagerenTandor120 oktober 2013 om 22:01Anoniem20 oktober 2013 om 22:32Mijn zusje is 12, en ik ben 25, maar ik heb geen last, het gaat om mijn zusje.
Ik had hiervoor, 7 jaar terug wel een acute blindedarm blindedarm ontsteking gehad.
ReagerenTandor120 oktober 2013 om 23:07Zoals ik al schreef:
Reageren
de klachten kunnen heel goed door de parasitaire infectie worden veroorzaakt. Het duurt even voordat de antibiotica gaat werken.Anoniem20 oktober 2013 om 23:40Oke, bedankt Tandor.
Reageren
Fijne avond nog..Tandor120 oktober 2013 om 23:43Graag gedaan.
Ook voor jullie een goede nacht.Laat over enkele dagen even weten hoe het met je zusje gaat.
Groet
ReagerenAnoniem21 oktober 2013 om 23:39Beste Tandor,
Vandaag naar een andere ziekenhuis geweest, omdat mijn zusje toch weer steken kreeg, en wij bij de andere ziekenhuis toch geen positieve ervaringen hebben gehad, zijn we vandaag alweer naar huis gestuurd, mijn zusje heeft alweer pijnlijke steken, en is zo weer het ziekenhuis gaan verlaten.
Ze hebben haar bloed en urine gecontroleerd, maar hebben niks kunnen vinden wat op een blindedarm lijkt..
Omdat ze het zelf niet weten, en ze niks hebben gevonden, moeten we het maar met een aspirientje doen, en afwachten..
Tevens zijn we vandaag naar de huisarts gegaan, en kregen we een recept tegen de pijn, maar tevergeefs, blijkt alleen maar erger te worden..
Nu huilt ze weer enorm, ik ben ten einde radeloos..
Reageren