- Anoniem24 april 2016 om 15:36
Hallo,
Ik heb sinds vorige week zondag stekende buikpijn in mijn onderbuik rechts. Ben de hele tijd misselijk en moet soms braken en heb lichte koorts.
Soms verminderd de pijn en soms wordt het heel hevig maar de pijn gaat nooit weg.
Ik ben maandag naar de huisarts geweest, die heeft me door verwezen voor een echo en darmonderzoek en bloedonderzoek. Daar was alles positief. Volgens de huisarts moest ik mij geen zorgen maken. Ik moest maar gewoon een pijnstiller nemen. Één week later heb ik nog altijd stekende pijn. Ik kan snachts bijna niet slapen, soms kan ik gewoon niet meer uit mijn bed komen van de pijn of moet ik bijna kruipen op de grond. Iemand die ook deze problemen heeft gehad?Groetjes en bedankt.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 16:04Als de klachten aanhouden, ga dan toch terug naar de huisarts.
ReagerenAnoniem24 april 2016 om 16:20Ik heb donderdag gebeld en ik moest gewoon mijn pijnstillers nemen, het ging wel overgaan…
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2016 om 16:44Als de klachten aanhouden toch maar weer gewoon bellen voor een afspraak
Reageren