- Anesa6131 augustus 2014 om 20:19
Ik heb al een paar dagen last van stekende pijn in mijn onderbuik, maar niet constant. Wanneer ik naar het toilet moet en ik sta alleen al op begint het zo’n pijn te doen dat ik een tijdje stil moet blijven staan voor ik naar de wc kan. Ik kan het dan ook niet ophouden dus ik laat bijna wat glippen tegen de tijd dat ik op de wc zit. Nu was het eerst vooral ervoor, maar net gin ik zitten op de wc en alles kwam er uit van voren én van achteren, maar ik had zo’n pijn van achteren en in mijn onderbuik dat ik even problemen had met ademen. Ook deed “persen” heel erg pijn en toen ik erna op bed ging liggen kon ik er niet op mijn onderbuik drukken door de pijn. De pijn blijft voor zo’n tien minuten en ebt dan weg, al is mijn buik dan nog steeds wel gevoelig en vooral onder mijn navel. Ook heb ik verschrikkelijke last van misselijkheid tijdens de pijn, en een vies opgeblazen gevoel wanneer het weg is. Ik durf niet zo goed naar de dokter omdat de pijn niet echt constant is en hij me al vaak genoeg het gevoel heeft gegeven dat ik zijn tijd verdoe.. :l
Groetjes Anesa.
4 reactiesReagerenAnoniem31 augustus 2014 om 21:19Aan welke kant doet het pijn?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2014 om 21:19Anoniem31 augustus 2014 om 21:22Het doet afwisselend pijn aan de rechterkant en in het midden.
Wat kan je doen tegen buikgriep? Want als ik wlke keer zo’n pijn heb als ik naar de wc moet kom ik even m’n huis niet uit.. Lekker ongemakkelijk.
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2014 om 22:15Er zit niet veel anders op dan uitzieken.
Reageren
Dat heb je zo met buikgriep