Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn in onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anesa61

Ik heb al een paar dagen last van stekende pijn in mijn onderbuik, maar niet constant. Wanneer ik naar het toilet moet en ik sta alleen al op begint het zo’n pijn te doen dat ik een tijdje stil moet blijven staan voor ik naar de wc kan. Ik kan het dan ook niet ophouden dus ik laat bijna wat glippen tegen de tijd dat ik op de wc zit. Nu was het eerst vooral ervoor, maar net gin ik zitten op de wc en alles kwam er uit van voren én van achteren, maar ik had zo’n pijn van achteren en in mijn onderbuik dat ik even problemen had met ademen. Ook deed “persen” heel erg pijn en toen ik erna op bed ging liggen kon ik er niet op mijn onderbuik drukken door de pijn. De pijn blijft voor zo’n tien minuten en ebt dan weg, al is mijn buik dan nog steeds wel gevoelig en vooral onder mijn navel. Ook heb ik verschrikkelijke last van misselijkheid tijdens de pijn, en een vies opgeblazen gevoel wanneer het weg is. Ik durf niet zo goed naar de dokter omdat de pijn niet echt constant is en hij me al vaak genoeg het gevoel heeft gegeven dat ik zijn tijd verdoe.. :l

Groetjes Anesa.

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Aan welke kant doet het pijn?

Reageren
    John (moderator)

Rare huisarts dan.

Je klachten lijken op een buikgriep.

Reageren
    Anoniem

Het doet afwisselend pijn aan de rechterkant en in het midden.

Wat kan je doen tegen buikgriep? Want als ik wlke keer zo’n pijn heb als ik naar de wc moet kom ik even m’n huis niet uit.. Lekker ongemakkelijk.

Reageren
    John (moderator)

Er zit niet veel anders op dan uitzieken.
    Dat heb je zo met buikgriep

Reageren
Reageer op: Stekende pijn in onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.