Zoeken Vraag het forum

Stekende pijn in hele buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    ik heb al 3 maanden ongeveer last van ontzettend veel steken in de buik, eerst kon ik ze heel duidelijk aanduiden waar het pijn deed, maar nu zit het overal. De pijn komt en gaat, heb nu antikramp pilletjes en die helpen ook, want als ik ze niet inneem komen de steken meer opzetten. Een aantal keer heb ik het al zo erg gehad dat ik in elkaar zak van de pijn. Heb al een hele week school gemist en al meerdere losse dagen. Ik ben al vaak naar de huisarts aan het gaan en heb al bloedonderzoek gehad en een echo en onderzoek van de ontlasting ( ben nog aan het wachten op de uitslag ). Het enige wat ze tot nu toe vinden, is veel lucht in mijn buik en een voedselallergie, maar kan ik hier zo’n steken van krijgen?
    Ik ben 15 btw 🙂
    Danku!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een voedselallergie kan dergelijke klachten veroorzaken. Toch nog maar even de uitslag afwachten van het onderzoek van de ontlasting.

Reageren
    Anoniem

En kan het met een voedselallergie ’s avonds verergeren en heel de dag door zijn, niet specifiek na een maaltijd?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Het hangt er vanaf waar je allergisch voor bent en wat je dan natuurlijk eet of drinkt.

Reageren
    Anoniem

Oke, dankuwel!

Reageren
Reageer op: Stekende pijn in hele buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.