- Marlies28 augustus 2022 om 08:35
Reeds 5 maanden heb ik een serie wisselende klachten. Ik heb een langere darm dan normaal daardoor kan ik mijn leven lang al moeizaam naar het toilet. 5 maanden geleden heb ik 2 maanden lang ernstige obstipatie gehad na een darmonderzoek (resultaten waren in orde) daarna kreeg ik last van maagzuur vol gevoel en een zeurend gevoel in het maagkuiltje veel boeren. Van weini naar het toilet kunnen ga ik nu 3 of 4x per dag naar het toilet. Ik heb een gastroscopie gehad zonder biopt alles zag er goed uit. Daarna nog een echografie van de buik voor het checken van galstenen. Ook niets uitgekomen bloedonderzoek laat ook niéts bijzonders zíen. Ik slik nu omoprazaol wat helpt tegen maagzuur maar het opgeblazen gevoel blijft nog steeds heel vaak boeren en vaak naar het toilet. Sinds twéé weken heb ik last van mijn linkerzij en zeurende en belastende rugpijn extreem veel darmgeluid maar geen buikpijn. Herkend iemand deze klachten. Ik ben bang dat het toch met de alvleesklier te maken heeft. Zou dat kunnen als bloedonderzoek en echo niets bijzonders laat zien ? Ik ben erg ongerust