- Sanne25 augustus 2021 om 08:43
Door een darmparasiet ben ik in korte tijd 3 kilo afgevallen. Inmiddels is de parasiet waarschijnlijk verdwenen. Maar ik blijf nu op dit ‘nieuwe’ gewicht hangen.. ik kom niet meer aan, maar val ook niet verder af. Is dit zorgelijk? Of is het juist een goed teken dat ik niet verder afval en komt het er vanzelf wel weer bij?
5 reactiesReagerenSanne25 augustus 2021 om 21:31Iemand?
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2021 om 21:34Het zal er vanzelf wel weer bij komen als je wat meer/anders gaat eten
ReagerenSanne25 augustus 2021 om 22:12Ik eet al weer normaal.. het enige wat ik nog niet doe is alcohol (bier en wijn) drinken en daar dronk ik voorheen toch wel een aantal glazen van per week. Kan dat het zijn?
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2021 om 22:16Ja, maar dat is dan wel op de verkeerde manier aankomen
ReagerenAnoniem26 augustus 2021 om 00:52Ik ben door onbekende oorzaak 15 kilo afgevallen blijf ook hangen op dit gewicht. nu lijkt er achteraf wel een oorzaak te zijn geweest. Ondanks dat ik mijzelf best zorgen maakte blijft het nu gelukkig stabiel. Mocht je je zorgen blijven maken zou je altijd langs de huisarts of diëtist kunnen gaan.
Reageren