- S h30 oktober 2017 om 07:48
Al een tijdje loop ik rond met maagklachten waarvan ze af en toe heel heftig zijn. Afgelopen zaterdag was de pijn erg waarvan ik nu nog steeds last heb. Op dit moment is het een zeurende vervelende pijn maar wanneer het erg is schiet het ook uit naar mijn hals/keel en rondom de oren.
Ik weet niet of het iets met eten te maken heeft want met gezond eten krijg ik er ook wel eens last van. Kan het iets zijn wat in eten zit waar ik niet tegen kan?
Huisarts ben ik al eens geweest maar die roepen dat ik gezond moet eten of dat ik een spastische darm heb maar deze klachten zitten toch echt bovenaan.
Iemand die dit herkent of weet wat ik kan doen en wat kan zijn?
2 reactiesReagerenS h30 oktober 2017 om 07:50Oja, het enige wat op dat moment kan helpen is om languit op mijn zij te gaan liggen. Maar hier is natuurlijk niet altijd de mogelijkheid voor. Op mijn rug liggen of onderuitgezakt zitten helpt ook niet.
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2017 om 09:12Moeilijk om er zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga in ieder geval terug naar de huisarts. Vraag eventueel een verwijzing voor de MDL-arts
Reageren