Zoeken Vraag het forum

Heftige maagklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melissa

Hallo,
    Ik heb zeer heftige maag en darm klachten en ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Het begon 2 maand geleden erg pijn in mijn maag en vooral een hongerig gevoel ook moest ik erg trillen ik ben al vaak bij mijn huisarts geweest en ik heb niks met mijn suiker. Ben toen weer weggestuurd. de pijn werdt al erger en ook mijn darmen begonnen nu mee te spelen het gekke is dat ik alleen savonds en snachts last heb ik heb maagbeschermers gekregen en die zijn nu al 2x verdubbeld nog steeds helpt dit niet ook heb ik geen allergien of ben ik overgevoelig voor eten dit is allemaal al getest mijn huisarts weet niet wat het is ik zal even duidelijk mijn klachten beschrijven
    -misselijkheid bijna overgeven maar nog niet gebeur
    -opgeblazen gevoel
    -borrelde maag en darmen
    -pijn in darmen
    -pijn in maag
    -honger gevoel
    -af en toe diareee
    – trillen (als ik last heb)
    Dit begint savonds rond half 10 en gaat soms de hele nacht door ik slaap daardoor veel en veel te weinig het verschild elke avond qua pijn als het heel heftig is heb ik de dag erna ook last is het wat minder heb ik overdag nergens last van. Ik drink veel water eet gezond en goede hoeveelheid ik durf geen vet eten zoals patat meer te eten dus daar ligt het niet aan. Heb vorige week bloed laten prikken en krijg morgen uitslag of ik een bacterie in mijn maag heb
    Herkend iemand Zich in deze klachten het beheerst op dit moment ontzettend mijn leven

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Even op de uitslagen wachten dan. Als daar niets uitkomt, vraag dan een verwijzing voor de MDL-arts

Reageren
    Catootje

Je voedingspatroon kan een rol spelen. beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, zodat je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. Vet heb je gewoon nodig maar wel het juiste vet. Een los koekje, fruit etc geeft pieken in je bloedsuikerspiegel.

Daarnaast kan je tekorten hebben aan diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten.

Veel mensen hebben te maken met een tekort aan maagzuur, wat klachten kan geven. Maagzuurremmers lossen dat probleem zeker niet op en zorgen  voor tekorten aan diverse voedingsstoffen. Zou ook kunnen zijn dat je candida hebt. Eventueel medicijngebruik, inclusief de pil, kan ook klachten geven.

Reageren
Reageer op: Heftige maagklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.