Zoeken Vraag het forum

Heftige maagklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melissa

Hallo,
    Ik heb zeer heftige maag en darm klachten en ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen. Het begon 2 maand geleden erg pijn in mijn maag en vooral een hongerig gevoel ook moest ik erg trillen ik ben al vaak bij mijn huisarts geweest en ik heb niks met mijn suiker. Ben toen weer weggestuurd. de pijn werdt al erger en ook mijn darmen begonnen nu mee te spelen het gekke is dat ik alleen savonds en snachts last heb ik heb maagbeschermers gekregen en die zijn nu al 2x verdubbeld nog steeds helpt dit niet ook heb ik geen allergien of ben ik overgevoelig voor eten dit is allemaal al getest mijn huisarts weet niet wat het is ik zal even duidelijk mijn klachten beschrijven
    -misselijkheid bijna overgeven maar nog niet gebeur
    -opgeblazen gevoel
    -borrelde maag en darmen
    -pijn in darmen
    -pijn in maag
    -honger gevoel
    -af en toe diareee
    – trillen (als ik last heb)
    Dit begint savonds rond half 10 en gaat soms de hele nacht door ik slaap daardoor veel en veel te weinig het verschild elke avond qua pijn als het heel heftig is heb ik de dag erna ook last is het wat minder heb ik overdag nergens last van. Ik drink veel water eet gezond en goede hoeveelheid ik durf geen vet eten zoals patat meer te eten dus daar ligt het niet aan. Heb vorige week bloed laten prikken en krijg morgen uitslag of ik een bacterie in mijn maag heb
    Herkend iemand Zich in deze klachten het beheerst op dit moment ontzettend mijn leven

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Even op de uitslagen wachten dan. Als daar niets uitkomt, vraag dan een verwijzing voor de MDL-arts

Reageren
    Catootje