- Alyssa10 december 2018 om 20:06
Hoi allemaal,
Ik heb sinds bijna een week last van mijn maag en ik wordt er nu al helemaal gek van.
Het begon vorige week dinsdag met een vaag zeurderig gevoel. Ik kon nog wel gewoon normaal functioneren en eten e.d. Sinds vrijdag heb ik er wel meer last van. Echt een zeurderige pijn in mijn bovenbuik die continu aanwezig is.
Vandaag heb ik toevallig een momentje gehad dat het even bijna weg was, maar toen ik iets ging eten(klein beetje vanille vla) had ik er de rest van de dag weer last van.Ik heb af en toe wel eetlust maar niks wat ik eet staat me aan of krijg ik fatsoenlijk weg. Ik probeerde net als avondeten een kopje cup A soup en een droog wit broodje te eten maar ik krijg niet meer dan de helft op, omdat ik er meteen weer last van krijg.
Alleen een droog kaakje of een banaan krijg ik helemaal op tot nu toe.
Ik heb af en toe ook echt last van Mn lege maag maar ik eet en drink echt met zoveel moeite omdat het erna zeer doet.
Ik heb ook last van Mn rug maar dat kan ook komen omdat ik al het hele weekend me verplaats van bank naar bed en terug.
Ik ben niet misselijk. Heb wel af en toe last van lucht wat ik kwijt moet maar niet overmatig veel. Heb ook geen problemen met ontlasting, heb wel af en toe het gevoel dat ik moet maar het is er ook bijna niet omdat ik zo weinig eet.Ik had nog omeprazol liggen wat ik sinds vrijdag slik maar dit helpt niet.
Vandaag bij de huisarts domperidon meegekregen. Zij vond Mn klachten moeilijk, en wilde het eerst hiermee proberen te bestrijden, maar ik heb er niet echt vertrouwen in dat het zal werken. Voel na 2 pillen nog geen verschil (moet geduld hebben gok ik maar dat lukt me niet) en de apothekers assistente vond het raar dat ik dit voorgeschreven kreeg omdat ik niet misselijk ben..Herkent iemand deze klachten?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 december 2018 om 20:32Ga terug naar naar de huisarts en vraag om een onderzoek om te kijken of je een maagbacterie hebt
ReagerenAlyssa10 december 2018 om 20:53Daar dacht ik inderdaad ook aan..alleen ben ik niet misselijk, geef niet over en heb geen opgeblazen buik.. ik wilde het sowieso uiterlijk tot woensdag aankijken om de domperidon wel een kans te geven, hoop natuurlijk gewoon dat het helpt 🙁
Reageren