Zoeken Vraag het forum

Maagpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Julia

Hai mensen! Ik heb sinds vrijdag last van mijn maag. Ik heb daarvoor wel eens last gehad van maagzuur maar verder niks. Ik ben een onwijs zenuwachtig persoon en maak me altijd druk. Ik heb van de dokter maagbechermers gehad die slik ik nu twee dagen. Als ik op mn buik druk voel ik een stekende pijn ook heb ik last van mijn rug. als ik op bed lig dan gaat het wat beter, gister had      ik onwijs last van druk op mn borst Ontlasting is gewoon goed en eten weinig trek in vandaag. Ik ben zo onwijs bang dat het wat ergs is. Aangezien de medicijnen nog niet werken:(

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Eerst maar eens even een paar dagen de medicijnen gebruiken. Ik denk dat vooral stress de oorzaak van de klachten is.

Reageren
    Julia

Moeten die niet nu al werken na twee dagen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, niet perse. dat kan soms we 3-4 dagen duren.

Reageren
Reageer op: Maagpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.