Hi,
Ik heb 2 weken last van me maag, het is een zeurend gevoel en opgeblazen. Is niet de hele dag door, begin meestal na het wakker worden zeurend gevoel te geven, ik ben behandeld in 2019 voor een maagbacterie dat is weg, ik slik nu 3 dagen omeprazol 1 x per dag, nog niet helemaal effect van.. savond heb ik minder last van eet ik ook me avond eten zonder pijn en opgeblazen gevoel, ik ben ook een beetje paniekerig voor nare ziekte etc.. huisarts zei dat de kans heel klein is en dat ik 7 dagen omeprazol moet slikken.. heeft iemand nog tips?
Of je een maagzweer of maagontsteking hebt kan hier niemand zeggen. Dat zou dan toch onderzocht moeten worden
Wat denkt u als ik zo omschrijf ? Is de kans aanwezig voor maagkanker?...
Dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk
Wat kan t dan zijn?.. moet nu 1 week omeprazol slikken, of is me maag van slag ? Ik at snel en dronk veel fristi etc misschien dat de oorzaak is ?
Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Misschien is je maag idd van streek door slechte eet- en drinkgewoonten
Ik heb juist in de ochtend last van na de omeprazol innemen, rond eind middag minder last van tot ik naar bed ga.. kan het door de omeprazol ook komen?
Dat zou kunnen
Is het dan verstandig dat ik even mee stop met innemen van de maagzuurremmer en kijken hoe het dan gaat? Je zal juist zeggen dat het moet helpen..
dat zou je kunnen doen, maar ook bespreken met je arts
Hi.
Hier ben ik weer.. ik heb helaas weer het zelfde klachten zoals in januari, het was verdwenen t/m nu.. zelfde symptomen, kan het zijn dat ik weer de maag bacterie heb opgelopen? Ben wel behandeld in 2019. Kun je herbesmetten?
Dat zou in principe kunnen. ga dus naar de huisarts
Of heb ik weer pech dat ik toevallig last van heb overbelast.. ik drink ook weinig kan dat ook irritaties veroorzaken? Misschien een klein ontsteking ?
Mogelijk is van alles... maar om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen is wel moeilijk