Zoeken Vraag het forum

Ontregelde/Verstoorde Darmflora

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bishop

Stel ik raak ze niet aan, en word niet ziek, hoelang denkt u dat ze nog opgezet blijven? Niet met zekerheid maar hoeveel schat u?

John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden. Maar ze zullen in ieder geval sneller weg gaan.

Reageren
    Bishop

oké.. maar ik heb perongeluk derstraks zelf kippennuggets willen bakken en ze waren niet zo goed doorgebakken, denk ik. Kan het zijn dat ik weer een buikgriep krijg? Zoja, moet ik dan weer naar de dokter?

Reageren
    John (moderator)

Zou kunnen, maar daar hoef je niet naar de dokter voor. Als je diarree krijgt merk je dat vanzelf wel. Overigens is die kan wel klein, omdat de nuggets al voorgebakken zijn.

Reageren
    Bishop

ah oké, want nu ben ik bang dat mijn immuunsysteem het niet allemaal aankan en dat er dan iets gebeurd enzo snap je.. is het ook normaal dat ik soms pijn heb aan mijn ribben zo? Dicht bij mijn oksels waar ook klieren zijn?

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je veel te druk over niks. geef je lichaam nou gewoon eens de tijd om te herstellen. Al die stress en spanningen zijn ook niet goed voor je immuunsysteem

Reageren
    Bishop

nja.. maar wat als ik nog meer klieren voel? Die bijkomen?

Reageren
    John (moderator)

Ja als……

Als ik het juiste staatslot had gekocht was ik miljonair…

Als je met de lymfeklieren van de trap valt, kun je een been breken…

Met andere woorden:  met als dit of als dat moet je je helemaal niet bezig houden.

Reageren
    Bishop

hi tandor, ja ik weet dat het niks ergs is enzo gewoon door de buikgriep maar zou graag wel willen weten; in de les vandaag kreeg ik zo steken in mijn linkerborst, iets links van mijn tepel dan.. ben een jongen ook, kan dit een lymfeklier zijn? Dat bij de oksel hoort? Of iets anders?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal toch van de borstspier zijn. Waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt

Reageren
    Luuk

Lang geleden dit, maar ervaar precies t zelfde, al 1 jaar last van kleine klieren over m’n hele lichaam, rare ontlasting soms ook rood, veer gerommel in m’n buik, heb veel stress ervaren, en m’n amandelen laten verwijderen, bloed testen, echo’s, waren prima. Naar idee om hier lang mee rond te lopen. Vroeg me af hoe dit is afgelopen

Reageren
Reageer op: Ontregelde/Verstoorde Darmflora
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.