- Bishop11 maart 2017 om 15:49
Stel ik raak ze niet aan, en word niet ziek, hoelang denkt u dat ze nog opgezet blijven? Niet met zekerheid maar hoeveel schat u?
John (moderator)
11 maart 2017 om 16:04Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden. Maar ze zullen in ieder geval sneller weg gaan.
ReagerenBishop11 maart 2017 om 19:05oké.. maar ik heb perongeluk derstraks zelf kippennuggets willen bakken en ze waren niet zo goed doorgebakken, denk ik. Kan het zijn dat ik weer een buikgriep krijg? Zoja, moet ik dan weer naar de dokter?
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 21:29Zou kunnen, maar daar hoef je niet naar de dokter voor. Als je diarree krijgt merk je dat vanzelf wel. Overigens is die kan wel klein, omdat de nuggets al voorgebakken zijn.
ReagerenBishop11 maart 2017 om 23:14ah oké, want nu ben ik bang dat mijn immuunsysteem het niet allemaal aankan en dat er dan iets gebeurd enzo snap je.. is het ook normaal dat ik soms pijn heb aan mijn ribben zo? Dicht bij mijn oksels waar ook klieren zijn?
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 23:18Je maakt je veel te druk over niks. geef je lichaam nou gewoon eens de tijd om te herstellen. Al die stress en spanningen zijn ook niet goed voor je immuunsysteem
ReagerenBishop12 maart 2017 om 13:47nja.. maar wat als ik nog meer klieren voel? Die bijkomen?
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2017 om 14:13Ja als……
Als ik het juiste staatslot had gekocht was ik miljonair…
Als je met de lymfeklieren van de trap valt, kun je een been breken…
Met andere woorden: met als dit of als dat moet je je helemaal niet bezig houden.
ReagerenBishop14 maart 2017 om 17:56hi tandor, ja ik weet dat het niks ergs is enzo gewoon door de buikgriep maar zou graag wel willen weten; in de les vandaag kreeg ik zo steken in mijn linkerborst, iets links van mijn tepel dan.. ben een jongen ook, kan dit een lymfeklier zijn? Dat bij de oksel hoort? Of iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2017 om 18:10Dat zal toch van de borstspier zijn. Waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt
ReagerenLuuk30 mei 2022 om 23:21Lang geleden dit, maar ervaar precies t zelfde, al 1 jaar last van kleine klieren over m’n hele lichaam, rare ontlasting soms ook rood, veer gerommel in m’n buik, heb veel stress ervaren, en m’n amandelen laten verwijderen, bloed testen, echo’s, waren prima. Naar idee om hier lang mee rond te lopen. Vroeg me af hoe dit is afgelopen
Reageren