- Bishop10 maart 2017 om 20:12
nu heb ik ook opgezette klieren tussen mijn ribben en ik heb het opgezocht en er bestaan wel klieren tussen de ribben, maar ik geef toe misschien heb ik ze al sinds het begin en mijn zus heeft ze ook.. ik kan gewoon niet meer normaal zijn pff
Bishop10 maart 2017 om 21:59Je kan de klieren zelfs zien op mijn ribben… pff ik word gek! Heb wel nog een keelontsteking
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2017 om 22:08dat kan dus niet….ik denk dat je nou toch echt een beetje doordraaft.
ReagerenBishop10 maart 2017 om 22:25ik voel echt bobbels op een paar ribben? maar misschien heb je gelijk.. maar naast mijn luchtpijp voel ik er toch wel 2-3 nieuwe klieren? Komt het door die keelontsteking? En ook wil ik zeggen: de klieren naast mijn luchtpijp zijn net zo muren snap je? Zo je hebt je luchtbuis en dan ernaast heb je een muur het kijkt alsof het 1 grote klier is snap je? Ik word echt bang.. ik denk gewoon telkens alsof het een lymfoom is.. ik denk dat je me toch wel begrijpt op dat gebied want het is echt eng..
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2017 om 22:29Nou begrijp ik eerlijk gezegd niet wat je bedoeld….
ReagerenBishop10 maart 2017 om 22:41kijk ik had een buikgriep en er verschenen lymfeklieren enzo en met een paar basisonderzoeken zoals bloedtest en ontlastingsonderzoek bleek alles oké te zijn na de buikgriep, maar nu was alles neutraal dus ik had voor alles een reden snap je voor lymfeklieren en pijn en hyperventileren enzo maar nu weet ik het zelf niet meer. Oppeens vat ik een keelonsteking uit het niks en nu zijn er nog meer klieren naast mijn luchtpijp/trachea opgezet. Bij mijn liezen voel ik heel veel kleine bollekes zo kleine lymfeklieren geen grote bol het zijn allemaal 3 mm bollen ofzo, misschien zelfs 2 maar het zijn er veel, en ja ik weet het zelf niet Tandor. Echt niet!
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen! Echt niet! Door school leid ik me wel af van die klieren en dan let ik er toch een heel week bijna niet zo zeer in maar in het weekend duik ik meestal wat dieper en word ik bang.. echt.. wat nu? 🙁
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2017 om 22:49Oppeens vat ik een keelonsteking uit het niks en nu zijn er nog meer klieren naast mijn luchtpijp/trachea opgezet Als je het woord trachea gebruikt, weet ik dat je hebt gegoogled. Dat zou je dus niet moeten doen. Je veroorzaakt zelf ongerust en angst daardoor. De keelontsteking is toch een normaal verschijnsel in deze tijd van het jaar. Dat heerst. En je lymfeklieren in de hals is daar een gevolg van. Je maakt je druk om niks! Je moet nodig stoppen met googlen. Dat helpt je vast en zeker niet. Er niks aan de hand om je druk over te maken.
ReagerenBishop10 maart 2017 om 22:59Nu de trachea ken ik zo al want in mijn kamer zit er een menselijk skelet met alle latijnse benamingen, maar ja inderdaad ik Google vrij snel. Het is nu al te laat ook de angst zit in me.. ik moet gewoon 100% zeker zijn dat er niks is maar dat is echt moeilijk soms.. dan begin ik te stressen enzo.. en die keelonsteking had ik nu dus echt niet nodig pff het was al erg genoeg met die langdurige buikgriep… maar volgens jou is het niks ergs ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2017 om 23:02Nee hoor. Je maakt je veel te druk. Waarom heb jij zo’n menselijk skelet op je kamer?
ReagerenBishop11 maart 2017 om 11:05omdat ik vroeger nogal geïnteresseerd was in medische kennis en geneeskunde, maar niet dat die skelet echt opvalt voor mij ofzo.. maar ja ik moet constant met angst door de dag gaan want die vervelende stomme klieren gaan niet weg!
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 11:44Klieren duren altijd wel wat langer voordat ze weg gaan. En al helemaal als je er voortdurend aan zit…
ReagerenBishop11 maart 2017 om 12:47maar ze zijn al 2 maanden opgezet sinds midden Januari toen ik de buikgriep had.. had wel tot midden februari die buikgriep en nu ben ik nog opgezet
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 13:26De buikgriep is ook nog niet zo lang weg. Dat is allemaal niet zo raar. Daarnaast blijf je er niet vanaf. Dat kan zo dus ook in stand houden
ReagerenBishop11 maart 2017 om 14:12nu ik raak ze aan zo zachtjes over het huid zodat ik voel of ze er zijn maar ik zit er ni uren aan ofzo snap je gewoon misschien 2/3 seconden voelen zachtjes niks meer.. vind het gewoon vervelend want er komen klieren bij die wel pijnlijk zijn in mijn hals door de keelontsteking denk ik..
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 14:32Je moet er gewoon helemaal vanaf blijven
Reageren