Zoeken Vraag het forum

Ontregelde/Verstoorde Darmflora

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

2-3 weken is dan toch wel erg lang. Je darmen zullen eerst weer eens herstellen moeten. Geen zorgen over maken. Dat komt beslist wel goed.  Tenzij je natuurlijk weer opnieuw de buikgriep krijgt omdat je zus dat nu heeft.

Bishop

dus het is normaal dat ik wat winderig ben en een wat puree-vormige ontlasting heb? Voor de rest geen klachten perfect in orde!

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je dat inderdaad als normaal kunt beschouwen

Reageren
    Bishop

ik voel me gewoon niet lekker. mijn klieren zijn al een tindje opgezet ook bij mijn zus doet geen pijn ofzo.. Gewoon vervelend alsof er telkens iets heel ernstigs aan de hand is

Reageren
    John (moderator)

Jij had ook veel langer de buikgriep dan je zus.

Reageren
    Bishop

tandor, ik merk dat er onderaan helemaal onderaan mijn rug ook opgezette klieren zijn? kan zijn dat ze er al lang zijn maar ik heb ze toch voor het eerst vandaag gevoeld! ik wil gewoon denken van: hey! Het is maar een buikgriep en u klieren gaan weer ontzwellen! Maar dat lukt gewoon niet ik ben gewoon te bang! Maar mijn zus heeft het ook dus het is zeker niks ernstigs, en ik heb ook geen nachtzweten, gewichtsverlies, krabneigingen alleen soms wat kortademig. Ik wil dit gewoon vergeten maar pff

Reageren
    John (moderator)

Daar zitten geen voelbare klieren.  Je maakt je vooral zelf een beetje gek…

Niets aan de hand gewoon vergeten

Reageren
    Bishop alvast

Niet normaal..

Ik word echt gek! Ik heb al eens de kattenkrabziekte gehad en ik was toen we wat jonger, maar het scheelde me echt niks ik moest gewoon antibiotica nemen toen had ik nog een hardere lymfeklier onder mijn oksel en ik leefde door! Ik snap echt niet wat ik heb! Ik weet dat het niks ergs is maar toen ik hoorde dat een lymfoom veel bij jonge mensen voorkomen werd ik echt abnormaal bang..

ik weet niet wat te doen, wachten tot mijn klieren klein zijn maar ze zijn overal! Nek, hals, naast de luchtpijp, oksels, liezen, zelfs mijn sleutelbeen! En ik word gek! Mijn zus heeft hetzelfde maar zij is er kalm over! Ik wil geen drama maken maar ik ben gewoon hypochondrisch geworden ofzo.. kan ik echt niks doen om die klieren sneller klein te krijgen?

bedankt hé! 🙁

Reageren
    John (moderator)

Ja, je reageert wel hypochondrisch….

Je moet vooral van de klieren afblijven, anders houdt je ze zelf in stand en gaan ze dus ook niet weg. Niet op letten.

Reageren
    Bishop

Ja, inderdaad.. ik heb ook vanalles gegeten: fruit, groenten, kruiden etc maar veel effect heeft het niet..

Misschien nog wat tips? Kan ik echt gebruiken..

Reageren
    John (moderator)

Gewoon gezond eten en je lichaam de kans geven om te herstellen.

Reageren
    bishop

Tandor?

ik kom misschien weer wat hypochondrisch over, maar ik heb pijn in de elleboogplooi al toen ik buikgriep had en aan spieren soms ook, en ik heb soms zo een scheutje hoofdpijn van paar seconden dan is t weg.. klieren zijn nog opgezet keel doet ook pijn erdoor en soms ben ik kortademig.

In het kort: beetje spier pijn (kan van L.O zijn/turnen wat ik gisteren had), soms hoofdpijn (ik heb het gevoel dat er zo op mijn slapen ook opgezette klieren zitten want ja gewoon.. ook wat opgezet, en mijn keel doet pijn en ook was mijn keel wat, ik weet niet, raar? Ik heb een foto:

http://imgur.com/K5wBe4G

Is er misschien nog iets ofzo?

Reageren
    John (moderator)

Je amandelen zijn wat opgezet, daarom heb je last van keel en de lymfeklieren.

Over de elleboogplooi kan ik niets zeggen…iedereen heeft wel eens wat pijn hier en daar. Bij de slapen heb je natuurlijk geen klieren.

Reageren
    Bishop

ja idd, dat dacht ik ook mijn hele keel was ontzettend verbrand zegmaar, kan het zijn dat dit dan de ziekte van Pfeiffer was? Want al die klieren, buikpijn, ik had ook koude rillingen en lichte koorts toen, en ook opgezette amandelen? 

Of? Ik wil je niet tot last komen maar je hebt mijn angst extreem verlaagd dankuwel daarvoor! Wow!

Reageren
    John (moderator)

Ik denk eerder dat het een keelontsteking was… daarom zullen je amandelen op nog wel wat opgezet zijn.

Reageren
Reageer op: Ontregelde/Verstoorde Darmflora
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.