John (moderator)
4 maart 2017 om 18:012-3 weken is dan toch wel erg lang. Je darmen zullen eerst weer eens herstellen moeten. Geen zorgen over maken. Dat komt beslist wel goed. Tenzij je natuurlijk weer opnieuw de buikgriep krijgt omdat je zus dat nu heeft.
Bishop4 maart 2017 om 20:02dus het is normaal dat ik wat winderig ben en een wat puree-vormige ontlasting heb? Voor de rest geen klachten perfect in orde!
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2017 om 20:14Ik denk dat je dat inderdaad als normaal kunt beschouwen
ReagerenBishop5 maart 2017 om 02:06ik voel me gewoon niet lekker. mijn klieren zijn al een tindje opgezet ook bij mijn zus doet geen pijn ofzo.. Gewoon vervelend alsof er telkens iets heel ernstigs aan de hand is
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 09:49Jij had ook veel langer de buikgriep dan je zus.
ReagerenBishop5 maart 2017 om 12:54tandor, ik merk dat er onderaan helemaal onderaan mijn rug ook opgezette klieren zijn? kan zijn dat ze er al lang zijn maar ik heb ze toch voor het eerst vandaag gevoeld! ik wil gewoon denken van: hey! Het is maar een buikgriep en u klieren gaan weer ontzwellen! Maar dat lukt gewoon niet ik ben gewoon te bang! Maar mijn zus heeft het ook dus het is zeker niks ernstigs, en ik heb ook geen nachtzweten, gewichtsverlies, krabneigingen alleen soms wat kortademig. Ik wil dit gewoon vergeten maar pff
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 13:01Daar zitten geen voelbare klieren. Je maakt je vooral zelf een beetje gek…
Niets aan de hand gewoon vergeten
ReagerenBishop alvast5 maart 2017 om 13:23Niet normaal..
Ik word echt gek! Ik heb al eens de kattenkrabziekte gehad en ik was toen we wat jonger, maar het scheelde me echt niks ik moest gewoon antibiotica nemen toen had ik nog een hardere lymfeklier onder mijn oksel en ik leefde door! Ik snap echt niet wat ik heb! Ik weet dat het niks ergs is maar toen ik hoorde dat een lymfoom veel bij jonge mensen voorkomen werd ik echt abnormaal bang..
ik weet niet wat te doen, wachten tot mijn klieren klein zijn maar ze zijn overal! Nek, hals, naast de luchtpijp, oksels, liezen, zelfs mijn sleutelbeen! En ik word gek! Mijn zus heeft hetzelfde maar zij is er kalm over! Ik wil geen drama maken maar ik ben gewoon hypochondrisch geworden ofzo.. kan ik echt niks doen om die klieren sneller klein te krijgen?
bedankt hé! 🙁
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 13:26Ja, je reageert wel hypochondrisch….
Je moet vooral van de klieren afblijven, anders houdt je ze zelf in stand en gaan ze dus ook niet weg. Niet op letten.
ReagerenBishop5 maart 2017 om 13:56Ja, inderdaad.. ik heb ook vanalles gegeten: fruit, groenten, kruiden etc maar veel effect heeft het niet..
Misschien nog wat tips? Kan ik echt gebruiken..
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2017 om 14:15Gewoon gezond eten en je lichaam de kans geven om te herstellen.
Reagerenbishop7 maart 2017 om 21:37Tandor?
ik kom misschien weer wat hypochondrisch over, maar ik heb pijn in de elleboogplooi al toen ik buikgriep had en aan spieren soms ook, en ik heb soms zo een scheutje hoofdpijn van paar seconden dan is t weg.. klieren zijn nog opgezet keel doet ook pijn erdoor en soms ben ik kortademig.
In het kort: beetje spier pijn (kan van L.O zijn/turnen wat ik gisteren had), soms hoofdpijn (ik heb het gevoel dat er zo op mijn slapen ook opgezette klieren zitten want ja gewoon.. ook wat opgezet, en mijn keel doet pijn en ook was mijn keel wat, ik weet niet, raar? Ik heb een foto:
Is er misschien nog iets ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 21:46Je amandelen zijn wat opgezet, daarom heb je last van keel en de lymfeklieren.
Over de elleboogplooi kan ik niets zeggen…iedereen heeft wel eens wat pijn hier en daar. Bij de slapen heb je natuurlijk geen klieren.
ReagerenBishop7 maart 2017 om 22:05ja idd, dat dacht ik ook mijn hele keel was ontzettend verbrand zegmaar, kan het zijn dat dit dan de ziekte van Pfeiffer was? Want al die klieren, buikpijn, ik had ook koude rillingen en lichte koorts toen, en ook opgezette amandelen?
Of? Ik wil je niet tot last komen maar je hebt mijn angst extreem verlaagd dankuwel daarvoor! Wow!
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 22:24Ik denk eerder dat het een keelontsteking was… daarom zullen je amandelen op nog wel wat opgezet zijn.
Reageren