- Bishop7 maart 2017 om 23:19
Eerst een buikgriep en nu een keelontsteking? Of had ik die keelonsteking sinds de buikgriep? Want toen had ik ook zo pijnlijke scheutjes in mijn keel soms die echt pijn deden!
Wat nu? Ik heb zoutwater gegorgeld in mijn mond en het verlichtte de pijn wat maar het blijft vervelend want telkens als ik eet of drink lijkt t alsof er iets vast zit in de keel.. wat kan ik nog doen? Of wat is er zelfs aan de hand?
John (moderator)
7 maart 2017 om 23:49Die vraag kan ik natuurlijk achteraf ook niet meer beantwoorden. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel. Als je er last van hebt, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenBishop8 maart 2017 om 12:26ja begrijp ik wel. maar het is dus een keelontsteking volgens jou? Of pfeiffer? Ik weet dat je dat niet volledig kan zeggen maar wat denk je?
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 12:31Pfeiffer zou kunnen… maar dat zou dan met bloedonderzoek vastgesteld moeten worden
ReagerenBishop8 maart 2017 om 13:34ik had al een bloedonderzoek gedaan en ze zeiden dat het oké was, maar moet ik misschien het ziekenhuis bellen daarvoor?
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 14:06Als bloedonderzoek gedaan is, zal het de ziekte van pfeiffer niet zijn, lijkt me zo. En waar zou je het ziekenhuis dan voor moeten bellen?
ReagerenBishop8 maart 2017 om 14:52Nee inderdaad want ik had ook bloed in mijn stoelgang.. vind het wel raar dat mijn keel zo geïnflammeerd is.. uit het niks
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 15:36Een virus is snel opgelopen…
ReagerenBishop8 maart 2017 om 16:10ja, ik voel zo bovenaan mijn rug zegmaar zo beetje verder van de schouderbladen boven de sleutelbeen ook oppeens klieren en onder mijn kaak zijn er ook wat opgezet. Geen klachten voor de rest wel een brok in de keel gevoel dat heb ik wel al effe.. ik word er echt gek van! ;(
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 16:18Dat brokgevoel komt toch van hyperventileren. De klieren zijn opgezet door de keelklachten.
de rug en schouderklachten kunnen door spanningen/stress/angst veroorzaakt worden of door een verkeerde houding.
ReagerenBishop8 maart 2017 om 16:53ik werd 3 maanden geleden door de dokter gediagnotiseerd met een tussenribspierontsteking door verkeerde houding maar zwellen daarom de klieren op daar? De tussenribspierontsteking is al weg, denk ik, of toch bijna want eerst deed het pijn bij ademen en aanraken nu voel ik amper iets, brok in de keel door hyperventilatie kan maar heeft u tips hoe ik het weg haal dat globus gevoel? En ja, door de keelklachten waarschijnlijk maar toch het stopt gewoon niet?
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 17:42Ik zou je aanraden om ademhalingsoefeningen te doen. Dat is namelijk de enige manier om van dat brokgevoel af te komen als het door hyperventilatie wordt veroorzaakt.
ReagerenBishop8 maart 2017 om 18:42Ik voel oppeens in mijn rechteroksel dat er een grote klier is nu en in mijn liezen ook.. ik word gek!!
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2017 om 18:53Dat is geen reden om in paniek te raken.
ReagerenBishop8 maart 2017 om 19:57Kan het zijn dat die buikgriep nog in mij zit dan? Of dat er iets anders is? Bijvoorbeeld dat de buikgriep al voorbij is maar dat er een keelontsteking bijkomt en dat mijn klieren onder meer druk staan? Is dat het?
Reageren