Zoeken Vraag het forum

vaak oorpijn klachten sinds ik niet meer naar de kno hoef

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben nu 23. Ik loop al vanaf 2003 met me oren te sukkelen.

Ik heb in 2004 me eerste operatie onder gegaan en de laatste was in 2009/2010

Bij mijn eerste operatie kreeg ik buisjes en ging er neus-keel amandelen er uit. 6 weken later op controle geweest en rechts was al er uit. Die heeft meteen afgestoten. Half jaar later ben ik geopereerd om de ontwikkelingen er uit te halen.

Eind 2005 begin 2006 kwam er weer een operatie maar dan in tilburg. Ze zeiden dat me operatie in Utrecht niet goed is uit gevoerd. Omdat alles is aangetast. We hebben kunnen doen wat we nu hebben gedaan. Bij de laatste operatie zijn ze er achter gekomen dat ne gehoorbeentje niet werkt en dat ik een kunststof heb in zitten. Verder kwamen ze er achter dat me klepje van het slakkenhuis stil staat. Die wouden ze blijkbaar bij de operatie open maken en kijken of het weer inbeweging kon krijgen ( maar dan was ik acut dof geweest). Of ze lieten het zo ( dat ik gelijdelijk aan dof zoude worden). Ze hebben voor opriester 2 gelzen.

2014 was mijn laatste controle geweest bij de kno. Ik mocht naar de huisarts als er iets was met me oren. Omdat ze toch niks kunnen doen.

Sinds dien heb ik regelmatig weer oorpijn. Eerst dacht de huisarts heel de tijd dat ik oor ontsteking heb. En kreeg ik oor druppels. Dus af gelopen jaar toch langs de kno geweest en het zag er rustig uit voor het doen van de operatie. Maar ook weer niet. Dus ik ben dus weer na de laatste bezoek bij de huisarts geweest en nu krijg ik heel de tijd te horen dat mijn buis van eustachius ver nauwd is en dat ie niet goed werkt en dat ik daarom oorpijn/oorontsteking heb en dat ik daar neussprey voor moet gaan gebruiken om hem open te krijgen.

Help wat moet ik hier tegen doen want het is met de verkoudheid. Maar ook als ik niet ziek ben of heb gezwommen.

Ik hoor graag van wat jullie ervan vinden /tips

Reageer op: vaak oorpijn klachten sinds ik niet meer naar de kno hoef
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.