- Elysee8 augustus 2011 om 12:44
Hallo
Ongeveer een jaar geleden kreeg ik opeens erge oorpijn. Mijn moeder zocht er niets achter en dacht dat het van zelf over zou gaan. Naar 4 dagen ziek te zijn geweest was het over, maar ik hoorde erg slecht.
Een maand later besloot mn moeder om toch maar naar de dokter te gaan omdat ik slecht hoorde.
De dokter zei dat ik oor ontsteking had gehad en dat die nog steeds niet helemaal over was. Ook had ik een gaatje in mn trommelvlies. Ik kreeg een antibiotica kuur voor een week en daarna moest ik terug komen.
Een week later was er nog niets verbeterd en werd ik door gestuurd naar een kno arts.
De kno arts vertelde dat het gaatje dicht was maar dat de ontsteking er nog zat. Ook werd alle troep uit mn oor gezogen, en hoorde ik alles weer. Er bleek oom een poliepje in mn gehoorgang te zitten, die hebben ze er ook uitgezogen. Ik kreeg oordruppels mee naar huis
En sinds toen heb ik alleen mar oorpijn gehad. Ik heb al een hoor test gedaan een ook een ct scan. Ook was de ontsteking inmiddels helemaal weg maar de kno arts vind mn oor (inmiddels 5 maanden, en heel veel bezoekjes) nog steeds onrustig.
Ik word gek van de pijn. De kno arts kan er niet veel aan doen. Maar ik blijf wel met de pijn zitten! Ik hoor soms ook een hele harde piep.Heeft/had iemand dit misschien ook? En heeft iemand misschien tips?
Alvast bedankt, Elysee
1 reactieReagerenAster8 augustus 2011 om 18:21Bij zo’n lange medische voorgeschiedenis zou ik mij goed aan de adviezen van de KNO-arts houden, en geduld betrachten. De piep is het logische gevolg van de klachten die je hebt. Als alles uiteindelijk goedkomt, zal die piep ook wel verdwijnen, denk ik.
Reageren