- Anoniem15 februari 2016 om 18:54
Beste
Ik heb sinds begin december last van gehoorverlies met daarbij oorpijn.
Vandaag is de oorpijn zeer pijnlijk en scherp.
3 maart heb ik pas een afspraak bij de nko chirurg omdat mijn huidige nko arts mij niet meer kon helpen. Ik heb al wel een buisje in het rechteroor. Helaas verlicht dit mijn klachten niet.
Mijn huisarts zegt dat hij mij niets kan geven qua medicatie omdat ik al vanalles geprobeerd heb zoals Medrol en andere medicatie met cortisone.
Wat kan ik het beste doen? Nog twee weken wachten met helse oorpijn?
Alvast bedankt
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 19:11Het enige wat je zou kunnen doen is eerder proberen een afspraak te krijgen. Als de klachten heel erg zijn zou je de huisarts kunnen vragen om een spoedafspraak voor je te maken.
ReagerenAnoniem15 februari 2016 om 19:13Dat heb ik al geprobeerd, om de afspraak te vervroegen maar dit lukt niet.
Nu kan ik niet meer bij de huisarts terecht, dan moet ik nog tot morgen wachten.
ReagerenAnoniem15 februari 2016 om 22:28Ben dan toch daarjuist naar de spoed gereden, omdat het echt niet meer ging van de pijn.
Resultaat een oorontsteking en bloed achter het trommelvlies, waarschijnlijk door irritatie van het buisje.
Het positieve is wel dat ik morgen terecht kan bij een nko arts om te kijken wat er kan gebeuren. De spoedarts vond ook dat het niet normaal was al deze klachten.
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 22:43Goed dat je dan naar de spoed bent geweest.
Reageren
Nou maar eens even kijken wat de KNO arts morgen zegt.