- John Frank14 september 2023 om 18:34
Beste lezers,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben radeloos en heb veel pijn
Ik kamp nu al 2 weken met heftige oorpijn in m’n rechter oor. Ik word de hele tijd tussen de KNO en HA(P) gepiepeld rn heen en weer gestuurd.
In mijn rechter oor doet de gehoorgang pijn. Gehoor is vrijwel hetzelfde. Pijn voelt aan als zwelling en irritatie. KNO heeft al gekeken: zien geen vocht achter trommelvlies, oor gang redelijk rustig. Pijn minder als ik lig.
HA noemt het een gehoorgang ontsteking maar KNO zo er niet veel in. Een beetje onrustig noemen ze het. Antibiotica en zure druppels
hebben nog geen effectIk heb morgen een second opinion van een andere KNO. Maar heb er weinig vertrouwen in. Welke vragen kan ik stellen?
2 reactiesReagerenJohn Frank19 september 2023 om 23:34Hi all,
Ondanks geen adviezen wil ik jullie nogmaals vragen om te kijken welke stappen ik moet nemen:
– ben bij 3 KNO’s geweest: 1 zei middenooronsteking, andere 2 zeiden dat de oorpijn vanuit de kaak komt. Hiervoor doorgestuurd naar de kaakfysio
Diagnose TMD– deze heeft het behandeld vandaag ivm dry needling. Maar so far ziet het er niet best uit, geen enkel plekje waaraan hij voelt straalt door naar het oor.
Naar wie mo
ReagerenJohn (moderator)
20 september 2023 om 16:48Dry needling helpt ook echt niet altijd. Ga naar een andere kaakfysio voor een andere behandeling
Reageren