Zoeken Vraag het forum

Oorpijn, zwelling die constant opspeelt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John Frank

Beste lezers,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben radeloos en heb veel pijn

Ik kamp nu al 2 weken met heftige oorpijn in m’n rechter oor. Ik word de hele tijd tussen de KNO en HA(P) gepiepeld rn heen en weer gestuurd.

In mijn rechter oor doet de gehoorgang pijn. Gehoor is vrijwel hetzelfde. Pijn voelt aan als zwelling en irritatie. KNO heeft al gekeken: zien geen vocht achter trommelvlies, oor gang redelijk rustig. Pijn minder als ik lig.

HA noemt het een gehoorgang ontsteking maar KNO zo er niet veel in. Een beetje onrustig noemen ze het. Antibiotica en zure druppels
    hebben nog geen effect

Ik heb morgen een second opinion van een andere KNO. Maar heb er weinig vertrouwen in. Welke vragen kan ik stellen?

2 reacties
    Reageren
    John Frank

Hi all,

Ondanks geen adviezen wil ik jullie nogmaals vragen om te kijken welke stappen ik moet nemen:

– ben bij 3 KNO’s geweest: 1 zei middenooronsteking, andere 2 zeiden dat de oorpijn vanuit de kaak komt. Hiervoor doorgestuurd naar de kaakfysio
    Diagnose TMD

– deze heeft het behandeld vandaag ivm dry needling. Maar so far ziet het er niet best uit, geen enkel plekje waaraan hij voelt straalt door naar het oor.

Naar wie mo

Reageren
    John (moderator)

Dry needling helpt ook echt niet altijd. Ga naar een andere kaakfysio voor een andere behandeling

Reageren
Reageer op: Oorpijn, zwelling die constant opspeelt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.