- L7 september 2017 om 22:22
Hoi,
Ik ben een meisje van 15 en heb al jaren last van vocht in mijn oor. Het deed geen pijn alleen kwam er steeds vocht uit mijn oor. Het heeft geen kleur en het stinkt ook niet, het gaat echter wel zover dat ik soms thuis gewoon met een propje watten in mn oor liep omdat het vocht er anders uit liep. Ik ben hier een aantal keer voor naar de huisarts, KNO arts en dermatoloog geweest en elke keer kreeg ik druppeltjes of een zalfje maar het ging nooit weg. Nu kreeg ik vorig jaar november opeens een gehoorgangontsteking en ‘gewone’ ooronsteking in beide oren en dit heeft erg veel pijn gedaan. Ook toen weer naar de huisarts en die schreef een neusspray door. Dit werkte niet dus weer terug en toen een zalfje gekregen. Werkte ook niet dus ben nog een paar keer terug gegaan maar na een tijdje had ik het maar een beetje opgegeven. Nu heb ik dus al sinds november steeds met periodes heel erg last van mijn oren en soms komt er ook knalgeel/groen spul uit. Ook ben ik de laatste tijd vaak opeens licht in mijn hoofd/duizelig. Weet iemand misschien wat dit kan zijn en hoe je het kan verhelpen want ik ben er onderhand wel weer klaar mee?
Alvast bedankt!1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 22:28Je moet in ieder geval terug naar de huisarts. Vraag dan een verwijzing voor een KNO-arts in een academisch ziekenhuis
Reageren