Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende oorpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Max

Beste dokter,
    Ik heb al bijna een week oor- en keelpijn, voornamelijk als ik wakker word. Pijn met slikken etc. Ik drink thee, citrosan, spray mijn neus. Helpt allemaal niet. Elk jaar zit ik nu met langdurige klachten (2 maanden kriebelhoest bv en codeine) en of langdurige keel- / + oorpijn. Ik heb geen overigens geen neusamandellen meer.

Ik wil er natuurlijk vanaf en dat dit minder vaak en minder hevig terug komt. Wat kan ik doen?

2 reacties
    Reageren
    Suzan

Je zou de huisarts kunnen bellen om naar de oorzaak van je klachten te laten kijken.
    Hier op het forum is geen dokter en kan ook niemand onderzoek doen of je bijvoorbeeld naar een kno arts verwijzen.
    Met dergelijke aanhoudende klachten kun je dus beter even naar je huisarts gaan.

Reageren
    John (moderator)

Ga om te beginnen naar de huisarts en bepreek het. Vraag eventueel een verwijzing voor de KNO arts.
    Omdat je geen neusamandelen meer hebt ben je wel gevoeliger voor infecties en virussen..

Reageren
Reageer op: Aanhoudende oorpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.