- Elisa6 oktober 2021 om 18:59
Hallo,
Ik heb nu 2 maanden last van keelpijn. Ik zal even verder omschrijven wat de situatie precies is.
Mijn keelpijn is niet constant aanwezig, het gaat op en af. Op het moment dat ik keelpijn heb voelt het alsof mijn keel dik wordt, en alsof er een open wond zit aan de binnenkant van mijn keel. Ook krijg ik verhoging (en soms zelfs koorts) als de keelpijn aanwezig is. Mijn lymfeklieren zijn dan ook gezwollen. Daarnaast kan ik zo moe worden dat ik bijna ter plekke neerval.
Ik ben uiteraard al langs de huisarts gegaan. Er is naar mijn keel gekeken, maar zij kon niks zien. Het zag er volgens haar prima uit. Wel kon zij aan mijn stem horen dat mijn keel gezwollen is.
Vervolgens is mijn bloed getest. Ik weet niet meer specifiek wat er is getest, maar ze hebben in elk geval gekeken naar de ontstekingswaarde en aanwezigheid van infectieziekten. De uitslag was goed. Ze hebben niks in mijn bloed terug kunnen vinden.Nu wil de huisarts mij niet meer verder helpen. Er is 1 maand geleden tegen mij gezegd dat dit vanzelf over moet gaan, maar nu ben ik weer een maand verder en zit er geen verbetering in.
Mijn vraag is wat er precies aan de hand zou kunnen zijn. Ik maak me momenteel zorgen over mijn gezondheid.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2021 om 19:01Moeilijk te zeggen zo. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO arts.
Reageren