Constante irritatie/pijn oren

Ik heb nu al >2 jaar last van vreselijke pijn in mijn keel en oren die begint na langer dan 15 minuten spreken, zingen, druk op de oren bij het vliegen luisteren naar harde muziek en bij koud weer. Het begint als prikkende irritatie en wordt steeds erger tot het voelt alsof er meermaals met breinaalden in mijn oren wordt gestoken, een pijn die uitstraalt naar de keel. Ik heb hier nu al 2 jaar 24 uur per dag last van, maar na de ‘triggers’ wordt het altijd erger, tot aan ondragelijke pijn. Ik ben al zeker 7 keer met het probleem bij de huisarts geweest, die heeft mij oordruppels voor een infectie gegeven die niet hielpen. Daarna oren laten uitspuiten zonder effect. Daarna gestoomd met kamille om de buis van eustachius te reinigen zonder effect. Daarna neusspray en sterkere oordruppels zonder effect. Daarna naar de KNO-arts geweest voor een uitgebreid onderzoek, niets gevonden. Ik weet ondertussen ook zeker dat niet psychisch is, want ook op momenten dat ik er totaal niet aan denk voel ik de irritatie. Wat kan dit zijn, en hoe kom ik er in hemelsnaam vanaf? Ik ben 17 en wil niet voor de rest van mijn leven met dit probleem kampen!

Reactie
Reageer op: Constante irritatie/pijn oren
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief