- Anoniem26 oktober 2015 om 16:29
Hallo
Ik heb vorige week maandag opeens last gekregen van een pieptoon in mijn rechteroor en een beetje druk.
Ben toen naar de huisarts geweest die me vertelde dat ik vocht achter mijn oor had zitten, ze schreef me een behandeling voor met het medicament ‘Cirrus’, dit zijn eigenlijk pilletjes voor allergische reacties of voor verkoudheden.Nu zijn we een week verder en de pieptoon is weg, maar nu zit ik met oorsuizen.
Als ik bezig ben hoor ik het niet, enkel als het heel stil is of als ik in mijn bed lig.
Ik herinner me niet dat ik erg veel last had van oorsuizen vroeger dus ik kan niet gelovend dat nu alles genezen is en gelijk vroeger is.Dan heb ik wat zitten opzoeken op internet, blijkt dat ‘antihistaminicum’ voor oorsuizen kunnen zorgen, en mag dat nu net in Cirrus zitten.
Ik voel af en toe nog steeds een lichte druk/pijn in mijn oren..
Is het logisch dat een medicament voor oorsuizen stoffen bevat die juist voor oorsuizen zorgt?
Moet ik me zorgen maken dat dit niet meer weg zal gaan?
Moet ik de pilletjes uitnemen en dan afwachten of het vanzelf niet mindert?
Kan het zijn dat ik me te fel focus op het niet horen van de piep en zo een oorsuizen hoor wat er eigenlijk normaal niet was?Kan iemand me advies geven?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2015 om 18:30Het is mogelijk dat het medicament oorsuizen veroorzaakt. Als je met het medicijn stopt, gaat ook het oorsuizen weer weg
Reageren