- W.M15 augustus 2018 om 04:17
Goedeavond, of beter gezegt goedenacht. Ik had een vraag en misschien heeft iemand hier ervaring mee.
Sinds 3 juli heb ik last van oorsuizen, ik heb begin de maand juni een gehoorgang ontstekking gehad in beide oren. En die is 2 a 3 dagen na het eerst horen van de piep (3 juli) terug gekomen, samen met vocht achter het trommelvlies.
Dus ik weer naar de huisarts, oordruppels gekregen. En zo 1 week verder oren voelde nog steeds niet fijn dus ik weer terug naar de huisarts, hij mijn oren weer na gekeken en scheen dat het nog steeds ontstoken was. Dus dit keer neusspray gekregen en andere oordruppels, waarvan de druppels 2 weken zouden duren en de neusspray kon ik voor 4-5 weken gebruiken.Na de 2 weken voelde mijn linkeroor weer vrij goed alleen mijn rechteroor voelde nog niet fijn, al was het vocht achter het trommelvlies wel weg. Dus ik weer terug naar de huisarts, toen heeft hij ook een beetje oorsmeer afgenomen voor onderzoek. En ik weer andere druppels gekregen voor 1 week, en daarna weer zure oordruppels met anitibiotica voor 1 week, schijnt blijkbaar een bacterie in te zitten dat gevoelig is voor alle antibiotica, uit onderzoek van ziekenhuis. Erg vervelend natuurlijk, ga aankijken hoe het na deze week gaat, en anders toch maar weer terug naar de huisarts.
Maar nu over het oorsuizen dat nogal raar is bij mij, ik heb er last van en veel dingen over gelezen en ik heb in feite al geaccepteerd dat het hoogst waarschijnlijk niet over zal gaan.
Alleen is het nu zo dat de suizen begonnen voordat de oor ontstekking er weer was. En ik er sommige dagen heel weinig last van heb, en de piep dan ook volledig verdwenen kan zijn ik hoor hem dan totaal niet meer,zelfs niet wanneer ik mij erop concentreer. Terwijl op andere momenten als hij niet erg is en ik mij erop concentreer hij er wel is en ik hem ook duidelijk kan onderschijden van andere geluiden.Zou dit misschien kunnen komen omdat ik nog steeds een ontstekking heb, of door iets anders? Wie weet kan iemand mij wat wijzer erop maken.
Alvast bedankt en groet.
W.M