- Anoniem12 november 2013 om 21:47
hallo, ik ben Jael, 17 jaar woon in nijmegen
sinds anderhalve week heb ik last van oorsuizen in de vorm van een constant gesiss/geruis. dit kwam plotseling savonds opzetten.ik ben naar de huisarts geweest vandaag waar ze mn oren heb uitgespoten, uit een oor kwam een redelijk grote prop waar ik ook last van had omdat in de zomervakantie beide oren dicht hebben gezeten door overmatig oorsmeer. ik heb ook al lang last van een verstopte neus/verkoudheid elke avond/nacht. enig idee wat dit kan zijn? ik word er namelijk best wel gek van.
4 reactiesReagerenTandor112 november 2013 om 23:13Het is mogelijk dat er vocht achter je trommelvlies zit of wellicht een ontsteking van je bijholten.
Reageren
Vraag aan de huisarts een verwijskaart voor de KNO arts.Anoniem13 november 2013 om 19:35ik heb niet dat het geluid mn gehoor belemmerd, gesprekken, geluiden, enz. kan ik nog steeds even goed horen.
Reageren
als ik er niet aan denk lijkt het zelfs weg te zijn. namelijk als ik op school ben, of met vrienden en er niet aan denk hoor ik het ook niet. alleen als de afleiding weg is ga ik me er weer op fixeren (uit angst denk ik) en hoor ik het weer.
ik heb de laatste tijd wel last van stress omdat ik weinig doe en niet sport. kan dit een oorzaak zijn?Tandor113 november 2013 om 20:39Moeilijk te zeggen.
Reageren
Ga gewoon even naar je huisarts.Anoniem13 november 2013 om 20:59zal ik zeker even doen, bedankt voor je snelle reacties en advies 🙂
Reageren