- VY27 mei 2018 om 21:44
Hallo,
6/7 maanden terug werd ik op een Zaterdag wakker met extreme stijve nek eentje die ontzettend pijn deed en dat voor 3 volle dagen lang, ik heb wel heel vaak een stijve nek gehad maar deze was anders dan de rest deze was pure wreedheid! Hoe dan ook na 3 dagen extreme pijn zijn deze klachten gevoelsmatig voor -+ 40% gezakt nu maanden verder heb ik nog steeds nekpijn en dat elke dag 24/7.
Ik ben bij heel veel fysios geweest, heb massage gehad, dry needling, oefeningen, magnesium olie, rust, MRI, echo en röntgen gehad en ze konden niks in mijn nek vinden.
Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen maar één ding wel en dat is dat ik nu moe ben door deze pijn, ik wil zo niet verder leven!.
Mij is verteld dat je een leven hoort te leven zonder pijn en angst, ik ben geen zeurpiet en ook geen watje, ik ben alleen ten einde raad, moe en kan mij een leven zonder pijn niet meer voorstellen :C
Kan iemand mij aub helpen?.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 mei 2018 om 23:34Ga naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de reumatoloog. Niet omdat je reuma zou kunnen hebben, maar omdat dar de arts is die zich met pierproblemen bezig houdt.
ReagerenCatootje28 mei 2018 om 07:35bij veel klachten spelen het voedingspatroon en tekorten aan bepaalde voedingsstoffen een rol. Magnesium kan soms helpen maar soms ook andere stofjes, zoals molybdeen. Je zou advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied. Verder kan electrosmog zorgen voor een stressreactie in je lichaam, waardoor de boel vast kan gaan zitten. Ook beter metaalvrij slapen, voor een betere aarding en ontspanning van je lichaam.
Reageren