Zoeken Vraag het forum

Bultje boven bij nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heb toch een afspraak bij de Huisarts gemaakt met de Praktijkondersteuner.

Maar klopt het dat hun ook kunnen voelen of het enigzins dreigend aanvoelt of normaal aanvoelt?

Anoniem

Heb nogmaals naar de huisarts gebeld en de assistente zei dat een tumor lastig voelbaar is en vast zit, maar dat is mijn bultje toch ook if?

Reageren
    Anoniem

Het bultje is ong net zo groot als het topje van de duim als ik erop duw.

Reageren
    John (moderator)

Ga nou eerst maar eens naar de praktijkondersteuner…

Reageren
    Anoniem

Maar is het wel normaal als ie hard is en onbeweegbaar?

Reageren
    John (moderator)

ja hoor. En zeker als je er heel veel hebt aangezeten…

Reageren
    Anoniem

Ahh dan zet ie zich zeker vast.
    Hij is idd bijna onvoelbaar als ik er niet aan zit.

Vandaag ben ik erg moe maar ik denk dat dat door stress komt?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen.
    Je moet hier niet zo veel mee bezig zijn. Eerst maar eens naar de praktijkondersteuner

Reageren
    Anoniem

Een van mijn juffen dacht aan een puist die vanbinnen zit, kan dat ook n jaar blijven zitten en niet zichtbaar zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan die vraag zo niet beantwoorden. Wacht nou maar eens even totdat je bij de praktijkondersteuner bent geweest

Reageren
    Anoniem

Ik moet nog wachten tot maandag en kan maar niet rustig worden… en ben daarbij best moe en heb vaker koude rillingen, drukmaken denk ik(?)

Hoe los ik dat op?

Reageren
    John (moderator)

dat komt zeker door het druk maken. Je zult toch nog even geduld moeten hebben en je vooral geen zorgen maken.

Reageren
    Anoniem

Hij is volgensmij wél beweegbaar!
    Als ik op het randje van het bultje duw dan schiet ie een heel klein stukje weg, dacht eerst dat het aan de huid van de duim of nek lag maar dat kan volgensmij helemaal niet?

Reageren
    John (moderator)

Niks vreemds dus. Ik heb nou al verschillende keren gezegd,dat je er VANAF moet blijven. Laat dat ding nou met rust, je veroorzaakt zo zelf problemen !

Reageren
    Anoniem

Dus hij is in ieder geval wel beweegbaar hoe ik het uitleg? Of zou het zelfs als hij niet beweegbaar zou zijn geen probleem zijn?

Reageren
Reageer op: Bultje boven bij nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.