Zoeken Vraag het forum

Bultje boven bij nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Het blijft je bezig houden.
    Dus ga naar de huisarts en laat ernaar kijken. Ik kan daar zo geen antwoord op geven. Ik weet nog steeds niet precies waar dat bultje zit.
    Je schrijft:
    Hij zit tussen de nek, hals, haargrens en hoofd. dat is nogal een gebied…

Anoniem

Het enige wat ik eigenlijk 100% zeker wilde hebben is eigenlijk dat het zeker geen kanker of iets is, als het dat niet is is het eigrnlijk wel prima voor me.

Reageren
    Anoniem

Maar dit is dus geen tumor of iets in die richting? Want dat is dus eigenlijk tgene waar ik nou bang voor ben.

Reageren
    John (moderator)

je blijft je daar dus ongerust over maken.
    Ga dus even naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
    Anoniem

Ik zou wel willen, alleen mijn ouders vinden dit te weinig om hiermee naar de dokter te gaan.

Maar het zijn dus fabeltjes die ik lees over dat een bult in je nek/hals een tumor of kanker kan zijn?

Reageren
    Anoniem

En ik lees allemaal dingen van hodgkin enzovoort… maar dit is het dus ook niet?

Het bultje zit eigenlijk precies aan de schuine kant tussen de hals, het achterhoofd, de haargrens en de nek.

Reageren
    John (moderator)

Probeer me nou eens precies te zeggen waar…met de aanwijzingen die je geeft kan ik niks..
    Zit het onder het kaakbot onder je oor?
    probeer het eens te beschrijven vanaf het puntje van je oorlel.

Reageren
    Anoniem

Het zit op de linkerhoek meer van het hoofd, bij de haargrens rechts onder het oor 2/3/4 cm van de linkrr oorlel af gok ik

Reageren
    John (moderator)

je hoofd is rond en heeft geen hoeken…dat gaat zo niet lukken

Het is in ieder geval geen kanker. Stop met zoeken op internet.

Reageren
    Anoniem

Maar dan lees je bv ook dingen als Hodgson en dan komt dat weer overeen met wst ik heb door de plek waar het zit etc.

Maar u weet dus echt voor de volle 100% dat het geen tumor of kanker of iets in die richting kan zijn?

Dat zou me wel echt geruststellen.

Reageren
    Anoniem

Ik had trouwens ook bij een andere vraag een reactie van u gelezen dat als een knobbel niet groot is of echt groter wordt of niet pijnlijk is dat een bezoek aan de huisarts niet nodig is. Geld dat voor dit ook?

Reageren
    John (moderator)

Ik neem aan dat het een lymfeklier is die je voelt. Dus ja, dat geldt daar ook voor

Reageren
    Anoniem

En het is gewoon normaal als ie er na n jaartje of half jaar nog zit dus?

Reageren
    John (moderator)

Ja hoor. En zeker als je er voortdurend aan zit

Reageren
    Anoniem

En wanneer zou ik er wel mee naar de dokter moeten?

Reageren
Reageer op: Bultje boven bij nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.