Zoeken Vraag het forum

Bultje zijkant nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al een paar maanden last van mijn nek. Eerst begon het onschuldig, maar laatste steeds erger. Ik voel/zie een bobbeltje. En lijkt jet alsof ik trekjes heb met me nek!
    Ik moet steeds me nek trekken zodat de ittitatie weggaat

Iemand een idee of iets?
    Plz help!!!

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar zit dat bolletje precies?

Reageren
    Anoniem

Ongeveerd 10 cm onder mijn oor
    En als ik mijn hoofd naar rechts buig zie je hem zitten. Klein bobbeltje

Reageren
    John (moderator)

Oh, dat zal waarschijnlijk een opgezette lymfeklier zijn. op zich niet ernstig. als je er veel last van hebt ga dan na het weekend even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Oke. En als t nou al ongeveer 3 maanden is?

By theway. Bedankt voor uw reactie!!!!

Reageren
    John (moderator)

Dat kan. Bijvoorbeeld als je verkouden bent of bent geweest of de griep hebt gehad.

Reageren
    Anoniem

Oke. Maar ben niet echt ziek ofzo geweest!
    En een vriend van mij die wat van sport massages weet zei dat ik m kan laten wegmasseren want hij kon hem naar beneden duwen!
    Denk dat het beste is om naar de huisarts enof fysio te gaan

Dankje wel!

Reageren
    John (moderator)

Vooral NIET laten wegmasseren!!! Niet zo’n handig advies. Lymfeklieren horen daar te zitten. Ze zijn alleen niet altijd opgezet.
    Gewoon even naar de huisarts als je je er zorgen over maakt.

Reageren
Reageer op: Bultje zijkant nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.