Zoeken Vraag het forum

Vreemde knobbel/bult op achter nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik voelde heel eventjes aan mijn nek en merkte dat ik opeens een vreemde bult voelde, als ik er op druk voelt het als een soort blauwe plek of spierpijn. In eerste instantie zat een vriendin van mij aan een opgezwollen klier te denken, ik ben de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel geweest en was zeer vermoeid, ook gisteren had ik verschrikkelijk veel last van hoofdpijn en daarna onverklaarbaar veel vermoeidheid waardoor ik het gevoel kreeg dat ik bijna flauw moest vallen, wat gelukkig niet is gebeurd. Als ik in de bult/knobbel knijp lijkt het diep te zitten en het is hard, dus het veert ook niet terug en beweegt ook niet (mocht het een teek zijn). Hulp, alsjeblieft?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een lymfeklier kunnen zijn. Blijf er zo veen mogelijk vanaf. Anders raakt ze nog geïrriteerd. Als je er last van hebt, ga dan maandag even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

[attachment=5083]13473987_257380274619987_1222895472_n.jpg[/attachment]

Reageren
    John (moderator)

dat is wel een hele slechte foto… daar kan ik helaas niets over zeggen Maar het lijkt niet op een lymfeklier. Misschien een ontstoken talgkliertje

Reageren
Reageer op: Vreemde knobbel/bult op achter nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.