Zoeken Vraag het forum

Soort knobbel in de nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Ik ben 15 jaar en ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat er een soort knobbeltje in mijn nek zit. Het zit ten hoogte van de onderkant van mijn oorlel en zit aan de linkerkant. Het voelt een beetje hard aan maar kan het wel indrukken enzo. Doet voor de rest geen pijn alleen een beetje gevoelig als ik er vaak aan heb gezeten. Voor de rest voel ik me niet ziek ofzo ben niet helemaal lekker maar kan nog wel gwn naar school enzo.

Ik heb altijd erge angst als het gaat om dit soort dingen en ben de laatste tijd ook een beetje gestrest geweest. Google helpt niet echt mee met al die enge resultaten. Ik denk niet dat het heel ernstig is maar wil toch zeker weten dat het geen kanker is ofzoiets.

2 reacties
    Reageren
    Suus

Om van kanker uit te gaan is wat overdreven. Daarbij kun je kanker niet vaststellen of uitsluiten via een forum, dat doet een arts na uitgebreide onderzoeken.  Op dit forum zijn geen artsen en is geen onderzoek mogelijk.  Als je er ongerust over bent, ga dan even bij je huisarts langs.

Maar het zal waarschijnlijk gewoon een lymfeklier zijn omdat je niet helemaal lekker bent.

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan een lymfeklier zijn. Dat is verder geen probleem en niet ernstig

Reageren
Reageer op: Soort knobbel in de nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.