- Anoniem4 maart 2015 om 14:23
Wie o wie kan mij helpen?
Ik ben een jongeman van 27 jaar. Mijn klachten begonnen 3 jaar geleden toen ik pijn kreeg in mijn linkerknie. Mijn huisarts heeft mij destijds geadviseerd om steunzolen/voetzolen te laten maken bij de voetzorg, omdat ik een verkeerde loophouding had. 2 weken nadat ik de steunzolen aan had begon ik enorm last te krijgen van mijn onderrug dus ben ik doorverwezen naar de fysiotherapeut. De fysio ontdekte dat ik ‘bekkenscheefstand’ had (waarschijnlijk veroorzaakt door de zolen).
Telkens als mijn bekken werd gemobiliseerd verdween de pijn voor een paar dagen, maar kwam daarna weer terug. In totaal ben ik 1 jaar onder behandeling geweest bij de fysiotherapeut. Aan het eind van de behandeling vertelde hij mij, dat de bekken weer goed zat en dat hij de pijn niet kon verklaren. Hierop besloot ik om contact op te nemen met de huisarts en die heeft mij doorverwezen naar de orthopedie.Ondertussen waren mijn klachten wel toegenomen:
Het begon dus met een kniepijn, vervolgens pijn in onderrug, bovenrug, linker bil, linkerbeen, schouder en nek.
Ik heb pijn aan de complete linkerzijde van mijn lichaam, maar de rechterkant is wel goed. (heel raar dit)Qua reguliere geneeswijze ben ik onder behandeling geweest bij de orthopedie en neurologie, maar die hebben niks kunnen vinden. Zowel de rontgenfoto’s als de MRI scan’s zijn helemaal clean. Zij hebben mij dus ook helemaal niet kunnen helpen en kunnen de pijn niet verklaren. Mijn huisarts heeft opgemerkt dat de symmetrie van mijn lichaam niet helemaal klopt en heeft geadviseerd om te gaan sporten, maar dat gaat heel moeilijk. Ik ben altijd moe, kan niet doorslapen en heb constant pijn. Concentratievermogen is ook enorm afgenomen.
Qua alternatieve geneeswijze heb ik gebruik gemaakt van chiropractie, orthomanuelepractie, transpositie, manulere therapie, osteopatie en accupunctuur.
De chiropractie en manuele practie hebben geconstateerd dat mijn werverls gekanteld en geroteerd staan. Telkens wanneer zij mij hebben gemanipuleerd ging de pijn weg, maar kwam weer terug. Dus hier heb ik ook niet veel aan gehad.Nu is mijn vraag, wie o wie kan mij helpen? Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik begin helemaal gek te worden.
Heb je raad of advies? mail aub: [email protected]