- Anouk214 maart 2013 om 16:40
Hallo allemaal k hoop dat jullie mij kunnen helpen want k maak me erge zorgen
K ben 20 jaar oud en ben vorige week niet lekker geworden
Toen is de dokter gekomen en heeft mijn hartslag gemeten en alles was goed
Paar dagen later weer naar de dokter want de aanvallen blijven terug komen
K denk dat die aanvallen zijn terug gekomen omdat k zo angstig ben dat het iets anders is en met het hart te maken heeft.
Maar mijn ergste probleem is dat mijn linkerarm nog steeds zeer doet en een branderig gevoel en een hele warme arm nu ben k vannochtend weer bij de huisarts geweest en heeft die me door gestuurd om met een vrouw te gaan praten k weet het allemaal even niet goed meer en maak me zorgen k hoop dat jullie hier op reageren veel liefs4 reactiesReagerenAnouk214 maart 2013 om 16:42Ze dachten aan een hyperventilatie
ReagerenQuote5 maart 2013 om 10:11Ik heb een paniekaanval:
Reageren
http://thuisarts.nl/paniek/ik-heb-paniekaanvalAnouk215 maart 2013 om 10:26Ik herken dit goed hopen dat het snel overgaat dankjewel!!
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 18:06Hey,
Ik heb al vanaf jonge leeftijd last van hyperventilatie. Hiervoor ben ik twee keer in behandeling geweest bij een psycholoog. Een hyperventilatie aanval komt door een angst of trauma (dit was bij mij het geval), of door een foute ademhaling. Een hyperventilatie duurt niet heel lang en zeker een dag later heb je geen last meer van de aanval. Symptomen zijn: zweethanden een kloppend hart, angst, voelt alsof je elk moment flauwvalt. Wat je er tegen moet doen: als het door een angst komt waar je veel last van heb ga naar een psycholoog! Schaam je er niet voor! Als je er niet zo veel last van hebt, maar het gebeurt toch, let dan op je ademhaling, blijf rustig, zoek afleiding, kijk naar andere mensen. En heel belangrijk, je kan niet flauwvallen!!! Krabbel niet terug en vermijd de plek waar het is gebeurt in het vervolg niet!
Ik hoop dat als mensen met hyperventilatie hier iets aan hebben!Groet en Succes!
Reageren