Zoeken Vraag het forum

Hartritmestoornissen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Feri

Beste

Ik heb al n jaar ‘problemen’ met mijn hartritme. Moest verschillende medicaties innemen maar geen heeft effect gehad. Nu ben ik dus gestopt met medicatie in te nemen. Vaak heb ik last van heel felle hartkloppingen gepaard met zwarte zicht en moeilijk beademing met het gevoel alsof ik elk moment ga neer storten. Het duurt ongeveer 2 minuten. Daarna krijg ik just een vloeistof in mijn lichaam gespoten en wordt ik terug beter.
    Kan iemand me helpen?

Dankuwel!

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“Daarna krijg ik just een vloeistof in mijn lichaam gespoten ” Wat bedoel je hier precies mee?

Reageren
    Feri

ik kan het niet precies beschrijven, maar het voelt precies aan alsof er een vloeistof los komt door mijn lichaam. waardoor ik me dan beter voel. Alsof er zuurstof doorkomt. Is echt heel raar en moeilijk te beschrijven

Reageren
    John (moderator)
    Feri

ik heb al eerder ‘vaak’ moeten hyperventileren.. is totaal iets anders wat ik voel. Ik had eerder ook een ingreep (ablatie) moeten krijgen. Helaas geen succes..

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je het met de cardioloog bespreken

Reageren
    Catootje

Medicijnen doen niets aan oorzaken, zoals insulineresistentie, laaggradige ontstekingen en tekorten aan voedingsstoffen. Bij ernstige of aanhoudende klachten wel een arts raadplegen; ondertussen zorgen voor een goede algehele gezondheid kan verstandig zijn. Bloeddrukmiddelen zorgen voor verminderde melatoninaanmaak en, net als andere medicijnen, voor verlies van vitaminen en mineralen, waaronder zink en Q10, waardoor de insulineresistentie nog eens versterkt wordt.

Reageren
Reageer op: Hartritmestoornissen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.