Hartritmestoornissen

  • #1

    Beste

    Ik heb al n jaar ‘problemen’ met mijn hartritme. Moest verschillende medicaties innemen maar geen heeft effect gehad. Nu ben ik dus gestopt met medicatie in te nemen. Vaak heb ik last van heel felle hartkloppingen gepaard met zwarte zicht en moeilijk beademing met het gevoel alsof ik elk moment ga neer storten. Het duurt ongeveer 2 minuten. Daarna krijg ik just een vloeistof in mijn lichaam gespoten en wordt ik terug beter.
    Kan iemand me helpen?

    Dankuwel!

    Reactie
    #2

    "Daarna krijg ik just een vloeistof in mijn lichaam gespoten " Wat bedoel je hier precies mee?

    Reactie
    #3

    ik kan het niet precies beschrijven, maar het voelt precies aan alsof er een vloeistof los komt door mijn lichaam. waardoor ik me dan beter voel. Alsof er zuurstof doorkomt. Is echt heel raar en moeilijk te beschrijven

    Reactie
    #4

    Doe eens de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

    Reactie
    #5

    ik heb al eerder ‘vaak’ moeten hyperventileren.. is totaal iets anders wat ik voel. Ik had eerder ook een ingreep (ablatie) moeten krijgen. Helaas geen succes..

    Reactie
    #6

    Dan moet je het met de cardioloog bespreken

    Reactie
    #7

    Medicijnen doen niets aan oorzaken, zoals insulineresistentie, laaggradige ontstekingen en tekorten aan voedingsstoffen. Bij ernstige of aanhoudende klachten wel een arts raadplegen; ondertussen zorgen voor een goede algehele gezondheid kan verstandig zijn. Bloeddrukmiddelen zorgen voor verminderde melatoninaanmaak en, net als andere medicijnen, voor verlies van vitaminen en mineralen, waaronder zink en Q10, waardoor de insulineresistentie nog eens versterkt wordt.

    Reactie
Reageer op: Hartritmestoornissen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief