- kimmie9 augustus 2012 om 08:52
Hallo ik ben 38 jaar en heb vanaf mijn 18de last van een versneld hartritme, een paar keer per jaar gaat mn hart op hol 200 slagen per minuut. Dat duurt zeker een uur. Paar mnd geleden hebben ze het kunnen registreren in het ziekenhuis.Ook slaat hij vaak over etc.
Nou heb ik al een poosje ook last van andere klachten. Zelf denk dat het allemaal misschien met elkaar te maken heeft. Ik heb ook last van spataderen. Ik heb af en toe last van draaiduizelingen dus als ik omhoog kijk of me omdraai in bed gaat alles draaien dit duurt een paar seconden, ook voel ik me in zo’n periode ook wat ligt in mn hoofd. Soms denk ik dat het rond mijn menstruatie erger is. Een paar weken geleden werd ik vroeg in de ochtend al draaiduizelig wakker, kon toen zelf niet naar het toilet, toen ik er eenmaal was moest ik overgeven en had geen energie om te praten was echt totaal uitgeput heb anderhalf uur in de badkamer gelegen. Denk mn bloedsuiker of lage bloeddruk. Ook moet ik in ochtend altijd heel veel plassen. De laatste tijd heb ik ook heel veel last van pijn in mn benen. Tijdens zitten en liggen. Als ik opsta ben ik heel moe, niet moe moe van mn ogen dichtvallen maar moe geen energie hebben zweet breekt me uit zeg maar. Allemaal vage klachten dus. Ik maak mij er niet druk om want heb al lang last van mn hart en loop nog steeds rechtop. Maar denk nu dat deze klachten misschien wel met elkaar te maken hebben. Weet iemand of dit zo is? Gr kimmie8 reactiesReagerenkimmie9 augustus 2012 om 09:17O ja ik heb ook vaak opeens kriebelhoest gr kimmie
ReagerenTara9 augustus 2012 om 15:05Hai, ik ben geen dokter, maar ik neem aan dat je wel onder controle bent van een cardioloog? En is je bloeddruk recent nog gecontroleerd? Leef je verder gezond, rook je, drink je?
Groetjes
Reagerenkimmie11 augustus 2012 om 17:30Tara dank voor je reactie.Ja ik leef heel gezond loop 4 keer per week ( power walking ) eet gezond . Rook sinds 2 jaar niet meer, drink wel af en toe wijntje en merk bij bepaalde voedingsmiddelen dat het zeker erger wordt. Dus houdt daar rekening mee. Drink bv ook geen koffie omdat dat het verergerd. Heb geen overgewicht.
Reagerenmisschien b1231 augustus 2012 om 19:36Heb je je bloed wel eens laten prikken op vitamine b12 te kort.
ReagerenJans1 september 2012 om 10:43Ik zou me, als ik jou was, laten testen op diabetes.
Reagerenkimmie1 september 2012 om 21:08Mn bloed wordt deze week getest maar zie at vit B12 niet is aangekruist. Ga het even vragen aan mn dokter. Dank
Reagerenkimmie1 september 2012 om 21:09ja heb bloed laten prikken in de ochtend en dat was goed. Maar mijn gevoel zegt ook suiker dank
ReagerenHar4 september 2012 om 13:38Boezemfibrilleren.
Reageren