- Esmee17 mei 2017 om 15:37
hallo,
ik was aan het werk niet extreem inspannend een beetje rondlopen en kleine dingetjes doen hier en raar. En plots sloeg mijn hart over (dit heb ik wel vaker en duurt 1/2 sex voor hij weer zn normale ritme aanneemt.) Dit x ging het echter niet over, hij sloeg extreem snel en dit ging zo’n 4/5 min aan. Ik kon gewoon praten lopen/ alles. Niet duizelig, geen pijn, geen tintelende handen volgens mij. Puur een keiharde extreem snelle hartslag (wel regelmatig volgens mij). zonder duidelijk aanleiding. Toen ik even zat was hij opeens weer normaal. Wat is dit in godsnaam??? Hartkloppingen zoals iedereen zegt? Ik wil niet meteen bij de huisarts voor de deur staan. En heb verder totaal geen klachten voel me ook uitstekend nu. (Wel erg warm). Wel kamp ik met angstklachten en ben ik een stressgevoelig persoon en heb graag alles onder controle maar dit is al jaren zo.
Ik heb de afgelopen tijd af en toe een keer een klein beetje speed gebruikt op een feestje moet ik er eerlijk bijzeggen. Maar niets extreems..
is het gevaarlijk wat ik heb en kan ik een hartaanval/stilstand verwachten?
groetjes esmee.
4 reactiesReagerenEsmee17 mei 2017 om 15:3822 jaar oud en een goed bmi.
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2017 om 18:11Het zullen hartkloppingen zijn geweest, waarschijnlijk door de warmte en wellicht te weinig drinken
ReagerenEsmee17 mei 2017 om 19:52Gelukkig. Dit hoopte ik al.
Hoef me dus geen zorgen te maken over hartproblemen?Ik werk trouwens in een koude slagerij dus wellicht kan de temp verschil er ook mee te maken hebben. Ik zal eens proberen meer water te drinken.
Bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2017 om 19:55Een snelle hartslag icm hartproblemen geeft heel andere klachten…
Reageren