- Anoniem2 mei 2019 om 18:09
Hallo,
Ik heb regelmatig last van een super snelle hartslag plotseling uit het niets bijvoorbeeld bij het bank zitten of in bed liggen etc dit kan dan echt uren duren voor dat het weer weg gaat mijn hartslag zit dan rond de 130/50 en hoger ik hou mij altijd rustig en probeer er niet op te gaan letten
Ik merk ook soms dat ie een slag overslaat komt niet super veel voor tenminste niet dat ik merk ik heb ook soms dat mijn hartslag dan snel gaat en dan weer wat rustig en dat steeds om en om heel vervelend gevoel
Ik heb nu een holteronderzoek gehad heb binnenkort de uitslag nu ben ik heel bang dat er alleen maar uit komt dat ik een te snelle hartslag heb.. stress/angst/hyperventilaties zijn uitgesloten
Vraag mij af of een snelle hartslag regelmatig plotseling op de dag ook een ritmestoornis kan zijn? En of je hier dan ook medicijnen voor kan krijgen? Het belemmerd mijn leven momenteel ernorm
Naast deze klachten heb ik ook last van hartkloppingen, duizeligheid, snel buitenadem met daarbij een hele snelle hartslag en in rust ook een snelle hartslag soms wat steken op de borst en soms wat overslagen
Iemand die dat weet over een snelle hartslag?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 mei 2019 om 20:21Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/