Zoeken Vraag het forum

Hoge hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb regelmatig last van een super snelle hartslag plotseling uit het niets bijvoorbeeld bij het bank zitten of in bed liggen etc dit kan dan echt uren duren voor dat het weer weg gaat mijn hartslag zit dan rond de 130/50 en hoger ik hou mij altijd rustig en probeer er niet op te gaan letten

Ik merk ook soms dat ie een slag overslaat komt niet super veel voor tenminste niet dat ik merk ik heb ook soms dat mijn hartslag dan snel gaat en dan weer wat rustig en dat steeds om en om heel vervelend gevoel

Ik heb nu een holteronderzoek gehad heb binnenkort de uitslag nu ben ik heel bang dat er alleen maar uit komt dat ik een te snelle hartslag heb.. stress/angst/hyperventilaties zijn uitgesloten

Vraag mij af of een snelle hartslag regelmatig plotseling op de dag ook een ritmestoornis kan zijn? En of je hier dan ook medicijnen voor kan krijgen? Het belemmerd mijn leven momenteel ernorm

Naast deze klachten heb ik ook last van hartkloppingen, duizeligheid, snel buitenadem met daarbij een hele snelle hartslag en in rust ook een snelle hartslag soms wat steken op de borst en soms wat overslagen

Iemand die dat weet over een snelle hartslag?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Hoge hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.