Zoeken Vraag het forum

Hoge hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al weken lang last dat mijn hartslag elke keer op hol slaat.

Ik heb een echo gehad was goed.

Vandaag zat ik rustig tv te kijken en in 1 keer hartslag op hol geslagen ik voelde me erg gejaagd en helemaal niet goed worden.

3 kwartier afgewacht en het zakte niet dus uiteindelijk 112 gebeld die hebben op dat moment een hartslag van 170 gemeten en ik moest mee 3 keer een spray gekregen en toen zakte het naar 140 ook zakte in de ambulance mijn hartslag naar 70 in een seconde en weer terug hij heeft het net niet op papier gekregen was net te laat ik voelde het zelf ook heel duidelijk

In het ziekenhuis hebben ze na 3 uren aankijken kalium en metopronol gegeven,

Ze hebben zo lang gewacht omdat ik de hele tijd bloeddruk dalingen had.

Twee uur na die middelen zakte mijn hartslag af naar 110 en dat is nog steeds zo mijn bloeddruk bleef dalingen vertonen de laagste was 82/43 daar waren ze niet zo blij mee.

Uiteindelijk kon ik naar huis ben er 6 uren geweest en ben naar huis gegaan met hartslag van 110

Ik heb gevraagd wat ik nou verder moet want dit gebeurd regelmatig alleen deze keet was het wel heel heftig.

Ik moet naar de internist want hart is oké en ik moet maar op de grond gaan zitten als ik het voel maar ja ik vind dat een beetje vreemde oplossing en niet echt een antwoord

Wat zou dit toch kunnen zijn ?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarom je hypotensie’s hebt kan niemand je zo zeggen. Daarom ook dat je naar de internist bent gestuurd. Er zal nader onderzoek gedaan moeten worden wat daar de oorzaak van is.

Hoe oud ben je?
    Hoeveel drink je zo op een dag? En wat drink je?
    Heb je nog andere klachten of aandoeningen?

Reageren
    Anoniem

Ik ben een vrouw 32 jaar

Ik drink genoeg op een dag hoofdzakelijk water s’avonds wat frisdrank

Ik heb geen andere aandoeningen
    Ook nergens anders klachten van

Alleen sinds dit begonnen is telkens moe en als het gebeurd pijn op borst uitstralend naar linkerarm

En ben al tijdens de hartversnelling flauwgevallen.

Mijn schildklier is al getest en is oké

Ik begrijp dat het zoeken is maar het is een nare situatie zolang het zoeken is omdat ik dus ook flauwval en lelijk terecht kan komen

Reageren
    John (moderator)

[quote]Alleen sinds dit begonnen is telkens moe en als het gebeurd pijn op borst uitstralend naar linkerarm[/quote]dit zou veroorzaakt kunnen worden door hyperventilatie die ontstaat als je hart zo tekeer gaat..
    Voor het overige zal het toch helaas even afwachten zijn wat de internist ervan gaat vinden…

Reageren
Reageer op: Hoge hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.