- Anoniem4 oktober 2015 om 19:37
Ik heb al weken lang last dat mijn hartslag elke keer op hol slaat.
Ik heb een echo gehad was goed.
Vandaag zat ik rustig tv te kijken en in 1 keer hartslag op hol geslagen ik voelde me erg gejaagd en helemaal niet goed worden.
3 kwartier afgewacht en het zakte niet dus uiteindelijk 112 gebeld die hebben op dat moment een hartslag van 170 gemeten en ik moest mee 3 keer een spray gekregen en toen zakte het naar 140 ook zakte in de ambulance mijn hartslag naar 70 in een seconde en weer terug hij heeft het net niet op papier gekregen was net te laat ik voelde het zelf ook heel duidelijk
In het ziekenhuis hebben ze na 3 uren aankijken kalium en metopronol gegeven,
Ze hebben zo lang gewacht omdat ik de hele tijd bloeddruk dalingen had.
Twee uur na die middelen zakte mijn hartslag af naar 110 en dat is nog steeds zo mijn bloeddruk bleef dalingen vertonen de laagste was 82/43 daar waren ze niet zo blij mee.
Uiteindelijk kon ik naar huis ben er 6 uren geweest en ben naar huis gegaan met hartslag van 110
Ik heb gevraagd wat ik nou verder moet want dit gebeurd regelmatig alleen deze keet was het wel heel heftig.
Ik moet naar de internist want hart is oké en ik moet maar op de grond gaan zitten als ik het voel maar ja ik vind dat een beetje vreemde oplossing en niet echt een antwoord
Wat zou dit toch kunnen zijn ?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2015 om 21:22Waarom je hypotensie’s hebt kan niemand je zo zeggen. Daarom ook dat je naar de internist bent gestuurd. Er zal nader onderzoek gedaan moeten worden wat daar de oorzaak van is.
Hoe oud ben je?
Reageren
Hoeveel drink je zo op een dag? En wat drink je?
Heb je nog andere klachten of aandoeningen?Anoniem4 oktober 2015 om 21:39Ik ben een vrouw 32 jaar
Ik drink genoeg op een dag hoofdzakelijk water s’avonds wat frisdrank
Ik heb geen andere aandoeningen
Ook nergens anders klachten vanAlleen sinds dit begonnen is telkens moe en als het gebeurd pijn op borst uitstralend naar linkerarm
En ben al tijdens de hartversnelling flauwgevallen.
Mijn schildklier is al getest en is oké
Ik begrijp dat het zoeken is maar het is een nare situatie zolang het zoeken is omdat ik dus ook flauwval en lelijk terecht kan komen
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2015 om 22:01[quote]Alleen sinds dit begonnen is telkens moe en als het gebeurd pijn op borst uitstralend naar linkerarm[/quote]dit zou veroorzaakt kunnen worden door hyperventilatie die ontstaat als je hart zo tekeer gaat..
Reageren
Voor het overige zal het toch helaas even afwachten zijn wat de internist ervan gaat vinden…