Zoeken Vraag het forum

ARVC diagnose is zeer onduidelijk volgens cardioloog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pamela

Hierbij zou ik graag willen weten of ik ergens verder onderzocht kan worden wat ik nou aan mijn hart mankeer. Ben in 2009 en 2010 door cardioloog helemaal nagekeken maar niet gehoord wat er mis was. Andere cardioloog gegaan die wist mij te vertellen zonder enig onderzoek dat ik misschien ARVC had maar de diagnose zeer onduidelijk was.Hij baseerde dit op gegevens van de andere cardioloog. Zonder mij ooit te onderzoeken of zelf te testen. Mijn klachten zijn onregelmatige ritmestoornis . en een onregelmatige extra slag. Hartkloppingen en langzame hartslag. Heb totaal geen medicijnen ervoor. Mij is ook verteld dat een gedeelte van mijn rechterboezemkamer lui is en dat dat gedeelte de zuurstof verzorgt en ik daarom regelmatig een zuurstof tekort heb bij een inspanning. Mijn vraag is dat ik graag zou willen weten of er niets aan gedaan kan worden of dat ik aan mijn cardioloog kan vragen om mij weer eens helemaal na te kijken met mri scan of zoiets. In plaats van 1x per jaar een hartfilmpje en bloeddruk controle. Is het soms omdat ik niet interessant genoeg ben ik ben 63 jaar oud. Heel graag uw antwoord want ik zit nu al sinds 2009 in een onzekere situatie en wil gewoon weten wat ik nou heb . vriendelijk dank

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zult dat dan toch met de cardioloog moeten bespreken. Vraag gewoon om verder onderzoek

Reageren
Reageer op: ARVC diagnose is zeer onduidelijk volgens cardioloog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.