- CL25 april 2017 om 14:29
Heb een maandje terug ongeveer een cardiologisch onderzoek gehad (ECG, echo en inspanningstest) dit was allemaal oké.
Maar toch blijven mijn klachten… zelfs nog ietsje erger geworden. Heb een continu drukkend gevoel op mijn borst en sinds enkele dagen ook een dof/stijf gevoel in mijn linkerbovenarm. Sommige dagen ook pijn aan mijn kaak.
Wil hiervoor nu niet meteen naar de dokter omdat ik een volledig cardiologisch onderzoek heb gehad.. maar checken ze daar op de vernauwing van de krangsslagaders? Of kan ik nu toch gewoon ineens uit het niks een hartaanval krijgen…?
Word hier nogal bang van en maak me ongerust.. ondanks het onderzoek dat ik had. En ik weet dat velen hier gaan zeggen hyperventilatie, maar ik let echt op mijn ademhaling, doe ook elke dag yoga enzo 🙂
Wil dus eigenlijk weten of je ondanks bezoek aan cardioloog toch een hartaanval kort erna kan krijgen door verstopte aders? Of hij dat wel gezien had dan..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 14:39Dat zou de cardioloog toch echt wel gezien hebben.
maar ik let echt op mijn ademhaling als je er te veel op let, kan het dis ook mis gaan.
Doe toch maar eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren