Zoeken Vraag het forum

Cardiologisch onderzoek – verstopte kransslagaders

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • CL

Heb een maandje terug ongeveer een cardiologisch onderzoek gehad (ECG, echo en inspanningstest) dit was allemaal oké.

Maar toch blijven mijn klachten… zelfs nog ietsje erger geworden. Heb een continu drukkend gevoel op mijn borst en sinds enkele dagen ook een dof/stijf gevoel in mijn linkerbovenarm. Sommige dagen ook pijn aan mijn kaak.

Wil hiervoor nu niet meteen naar de dokter omdat ik een volledig cardiologisch onderzoek heb gehad.. maar checken ze daar op de vernauwing van de krangsslagaders? Of kan ik nu toch gewoon ineens uit het niks een hartaanval krijgen…?

Word hier nogal bang van en maak me ongerust.. ondanks het onderzoek dat ik had. En ik weet dat velen hier gaan zeggen hyperventilatie, maar ik let echt op mijn ademhaling, doe ook elke dag yoga enzo 🙂

Wil dus eigenlijk weten of je ondanks bezoek aan cardioloog toch een hartaanval kort erna kan krijgen door verstopte aders? Of hij dat wel gezien had dan..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou de cardioloog toch echt wel gezien hebben.

maar ik let echt op mijn ademhaling   als je er te veel op let, kan het dis ook mis gaan.

Doe toch maar eens de test op:

https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
Reageer op: Cardiologisch onderzoek – verstopte kransslagaders
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.