Zoeken Vraag het forum

Ondergewicht door Burnout, nu aankomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bibi167

Ik heb ook een bunr out gehad . Ben nog steeds aan het herstellen. En ook door stress niet kunnem eten  ik herken me in jouw verhaal. Ik ben 181 en weeg nog maar 60kg.. woog 81kg.  Wat jij aangeeft over je hart hoort bij de diagnose burn out. Maak je daar niet te druk om. Wamt dan gaat je jart nog sneller slaan. Je moet iig aan je birn out werken en naar je eigrn licjaam luisteren. Ga evt mediteren en onstpanningsoefeningem doen. Dat heeft mij heel erg geholpen. Heel veel stertke biacna

Loes

Hi

1. Ook ik zit in een stressvolle situatie.  Ik heb begeleiding vna een psycholoog om het te verwerken en ook veel familie en vrienden..maar ben toch in twee maanden tijd van 72 kilo naar 57 kilo gegaan. Ik ben 1.62. Ik weet dat ik toen wat aan de zware kant was. Maar 57 vind ik te weinig. Mijn huid is rimpeling geworden en droog en onderhuids vet is er niet meer. Ik  eet nu beter. Bloed is geprikt ….uitslag prima. Ik had aan begin van de stress geen eetlust mijn keel leek wel dicht geplakt. Nu gaat het weer langzaam open. Ik wil heelgraag aankomen. De stress situatie is er nog maar ik kan er mee omgaan. Ik ben al goed op weg zegt de psycholoog.  Blij daarmee. Tips om aan te komen. Want ik ben een e chte kou kleun geworden. Te koud overa.

Reageren
    John (moderator)

57 kg is wel een ideaal gewicht, maar je moet je daar dan ook prettig bij voelen.

Bijkomen zal toch uit voeding moeten komen. Je zult dus je voedingsgewoonten wat moeten aanpassen.

De stress situatie is er nog maar ik kan er mee omgaan. Ik ben al goed op weg zegt de psycholoog  Dit heeft natuurlijk ook invloed. Wellicht gaat het over tijdje vanzelf beter als je in nog wat rustiger vaarwater bent.

Reageren
Reageer op: Ondergewicht door Burnout, nu aankomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.