Zoeken Vraag het forum

Ondergewicht en veel stress en nu?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Greet

Ik heb al jaren last van depressies ik heb ook gecompliceerde ptss de kans dat ik plots het probleem op kan lossen na al die jaren is er niet.

Maar nu het probleem de laatste paar maanden is alle stress op mijn maag terechtgekomen.
    Ik word misselijk bij alles wat ik eet.

Ik heb ondertussen hierdoor ook ondergewicht volwassen vrouw 163 42 kilo
    Ik trok me er eerst weinig van aan maar nu toch wel klachten hierdoor en ik ben pas geleden op straat aangesproken dat ik ben afgevallen en er niet zo best uitzie.

Maar ja en nu ik loop al ergens voor hulp ivb met mijn depressies maar ja daar loop ik al jaren en het is erg ingewikkeld allemaal dus moeilijk op te lossen.
    Maar wat nou als ik blijf afvallen mijn energie is al flink afgenomen dus iemand tips?

Reageer op: Ondergewicht en veel stress en nu?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.