Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #946

    Niet te bescheiden he!?Als mensen vinden dat je iets niet goed doet, houden ze zich ook niet in om een bak ?over je heen te gooien......

    #947

    Die moeten hun frustraties ook kwijt kunnen hahaha

    #948

    Als je het zo bekijkt......hahaha

    #949

    emmertje half vol ...

    #950

    Hahaha,heel goed!

    #951

    Net een lange wandeling met Dennis gemaakt, Luuk moest even rustig werken? We hebben nog even doorgeborduurd op waar wij het gister over hadden. En vooral het stukje dat ik bang ben "dingen" kwijt te raken, net als 5 jaar geleden. Dennis heeft me eigenlijk in laten zien dat ik toen niet alleen dingen ben verloren,maar ook veel heb gewonnen. Dat ik zelf sterker geworden ben. Maar ook dat ik nu een hele liefdevolle relatie met Luuk heb, ipv met mn ex die af en toe licht narcistische trekjes vertoonde. En dat de vrienden die nu in mn leven zijn, er ook echt zijn om wie ik ben. En niet om wat ik voor hun kan betekenen. Verder heb ik superlieve schoonfamilie, wat fijn is omdat mijn eigen familie, op mn oudste broer na, niet in de buurt woont. En dat ook voor de paardjes wel een oplossing is, ze staan bij mn schoonouders, dus daar kunnen ze gewoon blijven. Dat eigenlijk iedereen mij goed vindt zoals ik ben, dat ik zelf degene ben die de lat steeds hoger wil leggen...... En hij heeft denk ik gelijk!

    Ik ga echt mn best doen jullie adviezen op te volgen. Niet vooruit kijken, stapje voor stapje. Dennis zegt dat de vorige keer in mijn revalidatie ook al steeds moest zeggen dat ik niet te hard voor mezelf moest zijn. En dat hij vanaf nu dat ook weer regelmatig gaat zeggen, als hij merkt dat ik dat wel weer doe. En dat hij degene is die bepaalt hoe snel de revalidatie gaat, niet ik. ( en de orthopeed natuurlijk,maar ik in elk geval niet?).

    Ik denk dat hij in mn lijstje met goeie dingen nog een fijne vriend en tevens fysio vergeten is op te noemen.....

    Ik ben jullie allebei weer dankbaar voor de eye opener in elk geval! En mocht ik hier weer " de verkeerde kant op " gaan denken, het verzoek van Dennis daar korte metten mee te maken!?? Ik citeer: " soms moet je gewoon even flink aangepakt worden, Suus!!!"

    #952

    Wat een lijstje....zo zie je maar: jouw emmertje is halfvol en niet halfleeg...

    #953

    Dat moest ik alleen even zien?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #954

    Lijstje bewaren en er regelmatig naar kijken

    #955

    Ga ik doen! En als ik hier bij jou kom klagen, wijs me maar op mn plek! Dennis zn zege heb je?

    #956

    Als het nodig blijkt zal ik er wel wat van zeggen

    #957

    Heel graag!?

    #958

    ?

    #959

    Net nieuwe tape gekregen, enkel was niet dunner, maar ook niet dikker. Dus vanuit mijn nieuwe kijk op het leven is dat goed nieuws?

    En het ?netje helpt ook om positief te denken natuurlijk?

    #960

    Goed bezig !! ??

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief