Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #8071

    Drama queen! Als ik haar ha was,kwam ze er helemaal nooit weer in als ik zou lezen hoe ze hier over die praktijk te keer gaat....

    Wij hebben weer geoefend vandaag:
    Weer 5x legpress met 2 benen, daarna 2x met links alleen.
    Bewegen in bad zonder tape, bal zonder tape in bad, Dennis bewegen droog en bal zonder tape droog.
    Dat was wel weer genoeg,dacht ikπŸ˜…

    #8072

    Zo. dat is zelfs meer dan bedoeld en verwacht!

    #8073

    Haha,1x extra, ik vroeg Dennis of ik nog een keer mocht en dat vond hij goedπŸ˜‰

    #8074

    En waarom wilde je dat zo graag?

    #8075

    Gewoon om te kijken of het zou gaan.
    Iets met altijd mezelf willen verbeteren,denk ikπŸ™ˆ

    #8076

    Als je er niet te veel last van hebt of krijgt is dat prima, maar push jezelf niet over de grens...

    #8077

    Het voelt nu net zo als na de vorige keer,toen had ik 1x links gedaan. Zag net dat ik dat niet in het berichtje had gezet....maar we hebben al afgesproken dat 2x ,als het lukt, de max is eerst even

    #8078

    dat is prima, als je maar niet meer pijn ervan hebt.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #8079

    Tot nu toe nog niet. Dennis zei ook al dat het niet meer pijn mag doen en ook niet langer mag duren. Morgen even rustig aan en dan als het vrijdag goed gaat voelt,rustig mee doen met de fysio fitness. Was er vanmorgen even voor alleen de koffie en toen zeiden ze dat er vrijdags ook een groepje is waar bekenden in mee doen. Dus heb ik keuze om het met mn oefendagen te combineren

    #8080

    πŸ‘

    #8081

    Wat een geweldig thema heeft het forum vandaag: πŸ„πŸ„πŸ„πŸ„, lekker Γ©n gezond! 🀣🀣🀣

    #8082

    Ze komt nou met het "echte " verhaal op de proppen

    #8083

    Eerder volgde het brood op de πŸ„, omdat ze geen ontbijtkoek in huis had.....morgen zal de volgende tirade tegen de ha wel weer volgen. Hoewel het waarschijnlijk toch niet uitmaakt wat die beste man zegt,want ze roept 10x harder dan ze luistert. Zal wel door de tinnitus van de koptelefoon komen

    #8084

    Je weet ik ben een geduldig mens, maar die zit toch op het randje

    #8085

    Is een oplossing voor hΓ¨ : πŸ”’ erop en πŸ”‘ weggooienπŸ˜‰

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief