Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #8056

    We hebben al weer geoefend💪

    Weer 5x afzetten met 2 benen, bewegen in bad, bal in bad zonder tape, Dennis droog bewegen en nog even 3x de bal droog gerold zonder tape,ipv zelf droog bewegen. Dennis vond het beter de bal te gebruiken voor het droog bewegen omdat dat toch een meer ontspannen en vloeiendere beweging is dan wanneer ik zonder bal mn voet probeer te bewegen.

    Nu even uitpuffen in het zonnetje😎☕🍩 en vanmiddag even met  Luuk en de hondjes op pad🐶🐶🐶🚙🌲🌳🌲

    #8057

    Goed gedaan. En de pijn is ook nog behapbaar?

    #8058

    Dat is wel te doen,vanmiddag met de hondjes gewandeld en deze keer de beensteun wel gebruikt😉 Leek me na het oefenen wel zo handig. Het is nu net als de vorige keren na het oefenen gevoelig en wat vervelend als ik mn voet naar beneden heb.

    #8059

    Dan gaat het in principe nog steeds goed.

    #8060

    Ja,dat geloof ik ook wel.

    Vanmorgen was hij nog wat gevoeliger dan normaal en nadat ik met de bal geoefend heb, klopt hij een uurtje behoorlijk. Maar dat zakt weer af naar een beetje gevoelig als ik even niks doe.

    #8061

    Als het vol te houden is, gaat dat wel en anders iets minder met de bal doen.

    #8062

    Het gaat wel hoor,het zakt na de bal ook weer af als ik rustig zit.
    Dan kan ik toch wel gewoon oefenen morgen? Met de bal bedoel ik dan,met Dennis is overmorgen weer.
    Morgen staat Jaimie wel op de agenda

    #8063

    Als het maar te verdragen is. Dan kun je gewoon doorgaan

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #8064

    Dat is het wel hoor💪

    #8065

    👍

    #8066

    2x ⚽️, 1x 🧣👍
    En in het geval van de 🍄, zit ik aan optie 6 te denken......

    #8067

    Wat een drama queen...

    #8068

    Nou zeg dat wel..... ha zal wel nummerherkenning hebben dat die niks meer hoeft te noteren

    #8069

    aandacht aandacht aandacht

     

    #8070

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief