Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?

  • #5581

    @K ziet ze vliegen ?

    #5582

    Beetje extra proteïne gaat ie niet dood van hoor!???

    Hij baalt zeker dat het beest zn vasten tijd onderbroken heeft?

    #5583

    Die moest eens weten hoeveel vliegen die al in zijn korte leven naar binnen heeft gekregen...

    #5584

    Dan begint hij spontaan weer te hyperventileren!!?

    #5585

    Op zijn minst

    #5586

    Hahaha, en dan gaat ie weer spoelen en tuffen en krijgt er nog obstipatie van ook.......

    #5587

    En zijn blaas implodeert, zijn longen verdrinken enz enz

    #5588

    En dan stopt zn hart denk ik ook nog......

    Och och och arme K. toch?

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #5589

    Yep het is een rampenplan

    #5590

    En ja hoor, daar gaat die weer

    #5591

    Weer zn vastje riedeltje........

    Bij hem ben je geen ? nodig om te voorspellen wat er komt!

    En zolang hij mooi weer blijft spelen tegen zn psycholoog,  zal hij ook wel door blijven gaan

    #5592

    Vast en zeker. Als die niet alle nodige i9nformatie geeft stopt het nooit

    #5593

    Alleen snapt ie dat zelf niet.....

    Ben je vandaag al een vraag tegen gekomen die ze nog niet zelf hadden kunnen beantwoorden? ??

    Degene die de uitdrukking " Domme vragen bestaan niet" heeft bedacht, is nog nooit hier op het forum geweest denk ik? En dan ook nog verwachten dat er à la minute antwoord komt. Denk dat ik in jou geval mn laptop weer dicht zou doen en nog even van de zon zou gaan genieten! ??

    #5594

    Breek me de bek niet open pfffffff Ze hebben weer niets anders te doen

    #5595

    Hahaha, keep calm and enjoy the ?!!!

    En dan zitten ze de hele dag op antwoord te wachten, krijgen ze een antwoord wat ze zelf ook hadden kunnen verzinnen. Ze denken werkelijk dat als jij met je stoverstokje?‍♂️? zwaait of in je ? kijkt, hun pijntjes en klachtjes spontaan verdwenen zullen zijn.......

Het onderwerp ‘Alternatieve hulp bij enkelblessure, advies?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief